n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / תושבי חולון יזכו למחיר מסובסד לתערוכת הדינוזאורים

תושבי חולון יזכו למחיר מסובסד לתערוכת הדינוזאורים

עיריית חולון מסבסדת לתושבי העיר כרטיסי כניסה מוזלים לתערוכת הדינוזאורים. מחיר מסובסד – 35 שקלים לכרטיס

הדינוזאורים באים – פוסטר צילום עיריית חולון

עיריית חולון מציעה לתושבי העיר בלבד כרטיסי כניסה מסובסדים במחיר 35 שקלים לכרטיס לתערוכת הדינוזאורים המדוברת בעולם, שתיפתח ב-20.7 בהיכל טוטו חולון ותוצג עד סוף חופשת הקיץ ב-2.9. 

מדובר בעלות שמוזלת בעשרות שקלים מעלות הכרטיסים שנמכרים למי שאינם תושבי חולון. כל תושב רשאי לרכוש עד 4 כרטיסים ונדרשת הצגת תעודת זהות בכניסה לתערוכה עם ספח שמעיד על מגורים בחולון.

בתערוכה יוצגו עשרות דגמי דינוזאורים בגודל אמיתי (עד לגובה של 12 מטרים (אשר יתפרשו על שטח של כ- 2,000 מטרים. התקופות השונות והסיפורים שמאחורי הדינוזאורים מקבלים בתערוכה מימד חדש ופורץ גבולות, אשר יכניס המבקרים לעולם הפרה היסטורי, יחד עם סימפוניה של צלילים, אורות וצבעים המשולבים בתערוכה ומאפשרים חוויה רב-חושית ובלתי נשכחת של פעם בחיים .

בנוסף, התערוכה תכלול מתחם מציאות מדומה VR , שבו ייכנסו הילדים לעולם הפרה היסטורי ויוכלו להרגיש שהם חלק ממנו. דגמי הדינוזאורים יתפרשו בשטח באווירת היערות והמדבריות – הסביבה שבה הם חיו, כך שניתן יהיה להתרשם מעוצמתה של החיה החזקה והמרתקת.

התערוכה תציע לילדים גם מתחם XBOX עשיר עם משחקי דינוזאורים לכל הגילים, מתחם יצירה, מתחם חפירות ארכיאולוגיות בחול בו יצטרכו למצוא פריטים מתקופת הפרה היסטוריה ועוד. התערוכה מתאימה לכל הגילים.

יצוין, כי ההטבה לתושבי חולון הינה עד גמר המלאי ועל כן, כל הקודם זוכה.

תושבי חולון בלבד מוזמנים לרכוש את הכרטיסים המוזלים בקישור https://tm.ticketmaster.co.il/s/dino

תושבי חולון הדינוזאורים באים צילום דוברות עיריית חולון

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות