דף הבית / חדשות העיר / ארוכה הדרך להתייעלות

ארוכה הדרך להתייעלות

רונן דמארי

בישיבה שדנה בהצעה לייעל את תהליך "טופס הטיולים" הודיע מנהל אגף משאבי אנוש, שלומי רון, כי "בתוך כחודשיים יינתן מענה מלא לבקשה ויוחלט על הדרך הנכונה למסד את הנושא ולקצר ולייעל את התהליך בצורה נכונה ומקצועית". יצוין כי יישום ההחלטה שתתקבל עשוי לארוך פרק זמן משמעותי.
קרן הגישה לראשונה את הצעתה בחודש ספטמבר 2016 ומשלא ניתן מענה הולם, היא חידשה את הגשתה בחודש נובמבר האחרון.
בהצעה נאמר בין היתר: "כל עובד מקבל לידיו "טופס טיולים" אותו הוא צריך למלא בחתימות של עובדי עיריה מהמשרדים השונים, אותו טופס שבתוכו ישנן משבצות שמיועדות לחתימה של עובדי עירייה על חובות או אי חובות של אותו עובד למערכת. הדבר גורם לאותו פורש הליכה בין משרד למשרד כאשר לא תמיד אותו עובד שצריך לחתום במשבצת שלו נמצא באותו היום ואז העובד הפורש צריך לחזור ולהחתימו במועד אחר".
דנה הציעה: "מידי חודש מעודכנים בכוח אדם עובדי העירייה המיועדים לפרוש, לכן נבקש ממינהל האמרכלות להוציא רשימה מעודכנת ומסודרת לכל הגורמים הרלוונטיים לבדיקת "זכאותם" ואי קיום חובות שלהם בטרם יציאתם. בדרך זו נחסוך מהם את ההתרוצצות והעמידה בתורים".
כאמור, בישיבת ההנהלה שהתכנסה לאחרונה הודיע רון: "הנושא טופל מול המינהל, מול חברת מלמ, בניסיון למסד את התהליך במערכת הממוחשבת כדי לייעל ולפשט את התהליך. היו מספר בעיות שלא אפשרו קידום והשלמת השינוי בדרך הזו, בעיקר בשל עלויות פיתוח שנדרשו ולא באו לידי ביטוי בתקציב 2017 וכן בשל המורכבות לפתח את מערכת השכר לגורמים חיצונים. לאור זאת הנושא נמצא בבחינה לשילוב באחת המערכות החדשות לניהול משימות שהעירייה מתכוונת למבצע".
מהעירייה נמסר: "אגף משאבי אנוש מבצע פעולות רבות כדי לייעל את המערכת ולשפר את מתן השירות לעובדי העירייה אם בהפעלת מערכת מילוי טופס 101 מקוון, פיילוט של דיווחי נוכחות אינטרנטיים ובהנגשת תלושי השכר ודוחות הנוכחות".

קרן דנה ג'דה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

אולי יעניין אותך גם:

מעבדת סמים צילום דוברות משטרת ישראל

עשרות ק"ג של סמים נתפסו בדירה בבת ים

תפריט נגישות