n
דף הבית / רחובות / חדשות רחובות / רחובות: הלוחמות והלוחמים נהנו ביום כיף בבריכה העירונית

רחובות: הלוחמות והלוחמים נהנו ביום כיף בבריכה העירונית

עיריית רחובות הזמינה את הלוחמות והלוחמים ליום כיף בבריכה העירונית

סגן ראש ההיר אמיתי כהן עם החיילים, ואנשי המכינה וגרעין בנות השירות המוזיקלי
סגן ראש ההיר אמיתי כהן עם החיילים, ואנשי המכינה וגרעין בנות השירות המוזיקלי. צילום: עיריית רחובות

אחרי שבועות של עבודה קשה ומפרכת בשמירה על מעברי ירושלים, הגיעו היום 130 מהלוחמים והלוחמות של גדוד ארז, המאומץ על ידי עיריית רחובות- ליום כיף מיוחד בבריכה העירונית.

בחודש הרמאדאן עבדו לוחמי הגדוד קשה במיוחד על מנת לשמור על מעברי ירושלים הפזורים בגבולות העיר. משום כך, עיריית רחובות, המאמצת את הגדוד, הזמינה אותם לפעילות כיפית בבריכה העירונית.

600 חיילי הגדוד מתחלקים לשלוש קבוצות שיגיעו, החל מהיום, ליום כיף בבריכה העירונית. תמיר צדוק מנהל מרכז וייסגל וצוותו מארחים החיילים בחום רב.

ללוחמי הקבוצה הראשונה שהגיעה היום חיכה פינוק מיוחד, ביוזמת סגן ראש העיר, אמיתי כהן בשיתוף המכינה הקדם צבאית וגרעין בנות השירות המוזיקלי- ארטיקים, חטיפים, ומוזיקה כשבעמדת הדיג׳יי – אחת מבנות השירות בגרעין קרית משה.
כהן אף הגיע היום לבקר אותם ולברך אותם בשם ראש העיר רחמים מלול ותושבי רחובות.

לפני כארבע שנים החליט ראש העיר, רחמים מלול כי עיריית רחובות בשיתוף עם וועד העובדים יאמצו ויחבקו את לוחמי גדוד המעברים הלוחמים "ארז" של המשטרה הצבאית במסגרת פרוייקט ״אמץ לוחם״ של יחד למען החייל.

מדובר בגדוד שבו כ- 600 לוחמים ולוחמות, אשר אחראי על הביטחון בכ- 15 מעברים שבעוטף ירושלים, ומשתייך לחיל המשטרה הצבאית. חיילי וחיילות הגדוד מבצעים עבודה חשובה בעומדם במוקדי החיכוך במחסומים, ונדרשים לבצע בדיקות ולגלות ערנות על מנת למנוע כניסת גורמים עוינים לשטח ישראל ולמנוע אירועי פעילות חבלנית.

כזכור, במסגרת האימוץ גם לקראת חג הפסח עיריית רחובות העבירה עשרות חבילות מזון ללוחמים ולוחמות בודדים ומעוטי יכולת מהגדוד, לרגל חג החנוכה נשלחו מאות סופגניות לחיילים, ולרגל הפורים הכינו תלמידי רחובות מאות משלוחי מנות שחולקו ללוחמות ולוחמי הגדוד.

רחמים מלול, ראש העיר: ״אנחנו גאים ושמחים לחבק את הלוחמות והלוחמים בצה״ל בכל הזדמנות, בשם כל תושבי רחובות. הם שומרים עלינו- ואנחנו שומרים עליהם ואוהבים אותם. הוקרת התודה על שירותם היא המעט שאנו יכולים לעשות עבורם״

סגן ראש העיר, אמיתי כהן: ״שמחתי לפנק את הלוחמים שהיו אחראים על השמירה בגזרת ירושלים. הגעתי לכאן כדי לומר להם שאנחנו אוהבים אותם, ושמחים לארח אותם. מגיעה להם כל ההוקרה שנוכל לתת על עבודתם מצילת החיים״

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

17383950-5d69-4bf6-a001-c89ffda41d19

רחובות צהובה: היום (שני) רחובות נצבעה בצהוב כאות הזדהות עם משפחות החטופים

תפריט נגישות