n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / אחוזת ראשונים למען החטופים

אחוזת ראשונים למען החטופים

שלט ענק נתלה על בניין ״אחוזת ראשונים״ עם תמונות 50 החטופים בני 65 פלוס לצד הקריאה: ״הם הסבא וסבתא של כולנו!״

IMG-20231112-WA0268

*שלט ענק נתלה על בניין ״אחוזת ראשונים״ עם תמונות 50 החטופים בני 65 פלוס לצד הקריאה: ״הם הסבא וסבתא של כולנו"

בשישי האחרון התנדבו צוות מילואים מיחידת טיפוס, גלישה וחילוץ לבקשת ״אחוזת ראשונים״ לתלות שלט ענק עם תמונות 50 החטופים בגילאי 65 ומעלה לצד המשפט: ״הם הסבא וסבתא של כולנו! בשפה העברית, ערבית ואנגלית ובתחתית השלט: ״קהילת אחוזת ראשונים מייחלת לשובכם במהרה״

השלט הענק מתנשא על בניין של 9 קומות לאורך כ-30 מטרים . הצוות שתלה את השלט כלל ארבעה אנשי מילואים מתוכן 3 נשים, אשר התנדבו בתקופה זו לחמ״ל האזרחי. בין המתנדבות שתלו את השלט באמצעות סנפלינג היא *סרן ניצן אורבך גרשוביץ*, 41, אמא ל-3 ילדים (נגב, כרמל ורמון) . ביומיום אורבך גרשוביץ עובדת כמרפאה בעיסוק בשיקום ילדים בשיבא ובקהילה, ועכשיו בתקופת המלחמה גם בעלה מגויס כשהוא סא״ל בפיקוד העורף והיא מתנדבת למילואים ביחידת טיפוס, גלישה וחילוץ.

לדברי *עודד מור*, מנכ״ל אחוזת ראשונים: ״כולנו פה בבית, באחוזת ראשונים קוראים לממשלה לעשות הכל כדי לשחרר את כול החטופים ולהשיבם הביתה. את כל אותם אזרחים חפים מפשע לחיק משפחותיהם״.

ומוסיף: ״חשוב היה לנו להציב את השלט על הבניין שלנו, הממוקם במרכז השכונה, צמוד למרכז המסחרי כך שכל עובר ושב לא יוכל להתעלם מדמויותיהם של הסבים וסבתות הנמצאים בשבי החמאס במקום להימצא בטיול עם הנכדים בגינה או בבית כשהם מחבקים אותם״.

בימים אלו שלושת הצוותים של טיפוס, גלישה וחילוץ נמצאים בתוך שטח האויב בעזה, בשעה שצוות נוסף עימם נמנית סרן ניצן אורבך גרשוביץ נמצא בכוננות עד להודעה חדשה. ניצן בחרה עם יתר חברותיה להתגייס בצו 8 עבור משפחות החטופים: ״אנו כאן כדי לסייע במאמץ ההסברה מתוך צורך הכרחי שנושא החטופים לא יורד מסדר היום הציבורי ומהתודעה הבינלאומית״ אומרת אורבך גרשוביץ. ״אנחנו פה כדי להילחם על התודעה בכל מקום, בכל פינה ועל כל בניין. לא יהיה שום ניצחון בלי השבת אחרון החטופות והחטופים הביתה״ חותמת אורבך בהחלטיות.

עד כה אורבך גרשוביץ הייתה שותפה בתליית 6 שלטי ענק של החטופים.ות על גבי בניינים ומתכננת ובימים הקרובים להגיע ולתלות בעוד 50 בניינים נוספים שהזמינו חברות, עסקים, עיריות ומוסדות ששותפים למסר: ״רוצים את כל החטופים בבית עכשיו״.

IMG-20231112-WA0269
סרן במילואים ניצן אורבך גרשוביץ. צילום איליה מגנס

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-28 at 14.26.20_799d3f45

ראשון לציון: מי ראה את נדז׳דה?

תפריט נגישות