n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / שני תושבי חולון וראשון לציון מואשמים בגניבת מליונים מהחברה בה עבדו

שני תושבי חולון וראשון לציון מואשמים בגניבת מליונים מהחברה בה עבדו

תושב חולון שעבד כמנהל תוכנה וגיסו מראשון לציון, נאשמים כי במשך שנים הוציאו מיליונים מחברה בתל אביב

כרטיס אשראי מחשב צילום PIXABAY
צילום: PIXABAY

תושב חולון בן 41, מואשם שביחד עם גיסו תושב ראשון לציון בן 35, הצליחו להוציא במרמה במשך שנים סכום של כ-4 מיליון שקלים מהחברה בה עבד החשוד מחולון.

על פי כתב האישום השניים פתחו חברת קש ובמשך 4 שנים, הוציאו בעורמה מיליונים מהחברה הממוקמת ברמת החייל בתל אביב. חברת הקש למעשה נפתחה בשביל לבצע עסקאות מול העסק בו עבד תושב חולון כמנהל תוכנה.

הנאשם מחולון היה קונה כביכול סחורה מחברת הקש של עצמו וכך במשך שנים הוציא מיליונים לטובת כיסו הפרטי שלו ושל קרוב משפחתו, שותפו לפשע. חברת הקש כמובן לא סיפקה שום סחורה לעסק שלמעשה נשדד פעם אחר פעם. אם לא די בכך, השניים מואשמים גם בזיוף חשבוניות ובדיווחים כוזבים לרשות המיסים.

בזמן הטיפול בתיק, התברר כי הנאשם מחולון היה מעורב בהונאות נוספות במהלך השנים, בין השאר במהלך עבודתו בנתב"ג, הבריח אזרחים זרים שנכנסו לעבוד בצורה לא חוקית. כתב האישום הוגש על ידי פרקליטות מחוז תל אביב עם סיום חקירת המשטרה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

2 תגובות

  1. כלב אבן כלב

  2. עוכרי ישראל

    משפחהמהתחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-30 at 17.27.13_677e9f84

תושב ראשון לציון נעצר בבני ברק בחשד לגניבת מאות קורקינטים

תפריט נגישות