דף הבית / כללי / מנחם עם ראשון

מנחם עם ראשון

חגיגות כתומות בעכו- צילום הפועל ראשון לציון
חגיגות כתומות בעכו- צילום הפועל ראשון לציון

 מאמן חדש על הקווים- מנחם קורצקי, שהחליף בתפקידו את עופר טסלפפה, היא צלחה את משחק החוץ בעכו וחזרה הביתה עם שלוש נקודות חשובות.

קורצקי, הגיע לקבוצה אחרי שאימן את הפועל רעננה מליגת העל (איתה אף עלה לליגת העל בשנת 2013) כשברזומה שלו גם אימון בקבוצות הפועל ת״א, בית״ר ירושלים, הפועל רמת השרון, מכבי נתניה והפועל פתח תקווה. עם הצטרפותו אמר המאמן: ״אני שמח להגיע להפועל ראשון לציון, מועדון שצריך להיות בקדמת הבמה. הגעתי על מנת להחזיר אותו למקומו הטבעי וזה בליגת העל. אעשה הכל על מנת לממש את המטרה. יש לנו עכשיו הרבה עבודה ונעשה זאת בעבודה קשה. עכשיו פחות דיבורים ויותר מעשים. בהצלחה לכולנו.״ יחד עם קורצקי, הוחתם בקבוצה גם עוזר מאמן חדש- רון קורפלי. הוא אימן עד לא מזמן את מכבי שעריים מליגה א', ובעברו אף שיחק במועדון הכתום. בנוסף, צירפה הקבוצה את השוער הצעיר שחר אמסלם בן ה-20, שגדל במחלקת הנוער של בני יהודה.

קורצקי עם חניכיו החדשים באימון- צילום הפועל ראשון לציון
קורצקי עם חניכיו החדשים באימון- צילום הפועל ראשון לציון

כאמור, בתחילת השבוע, הצפינה הקבוצה לעכו וכל מה שרצתה זה לחזור לחייך. אחרי מחצית ראשונה עם הרבה מאוד הזדמנויות לראשון לציון שלא נוצלו, הקבוצות ירדו להפסקה כשהתוצאה מאופסת. בדקה ה-54, שריקת פנדל די גבולית לזכות הכתומים אחרי ספק נגיעת יד של שחקן עכו ברחבה. גיל יצחק, ניגש לבעוט מהנקודה הלבנה אך שוער עכו הצליח להדוף את הכדור. יצחק, לא התבלבל, עט על הריבאונד ובנגיחה כבש את השער הראשון במשחק. בדקה ה-70, בעיטה חופשית ממרחק של שלושים מטרים לזכות ראשון לציון, נבעטה על ידי קלאודמיר פריירה שמצא בצורה מדויקת את הראש של מיקו ממן ומשם לרשת של עכו. עד לסיום היו לראשון לציון עוד מספר הזדמנויות להגדיל את התוצאה, אך בסופו של דבר שמחו הכתומים מה- 2:0 החשוב שהשאיר אותם במקום השני בטבלה מרחק 4 נקודות מהמוליכה- מכבי פתח תקווה.

מנחם קורצקי, בהחלט יכול להיות מרוצה מהמשחק הראשון שלו כמאמן הכתומים אך אמר בסיום שבכוונתו לחזק את הקבוצה בחלק האחורי וכי ניתן אור ירוק מעמוס לוזון להביא חיזוק. במחזור הקרוב שייערך ביום שישי, תארח הקבוצה במגרשה את נוף הגליל, אותה ניצחה 1:0 בחוץ במשחק שנערך בסיבוב הראשון.

נערים ב' חוגגים עליית שלב בגביע- צילום הפועל ראשון לציון
נערים ב' חוגגים עליית שלב בגביע- צילום הפועל ראשון לציון

קבוצת הנוער של המועדון נראית בדרך חזרה לליגה השנייה אחרי הפסד נוסף הפעם בחוץ 1:0 לנוף הגליל שמתמודדת איתה בתחתית, עם פתיחת משחקי הסיבוב השני. הקבוצה נמצאת מתחת לקו האדום וההפרש מנוף הגליל שנמצאת מעליה, הוכפל לשש נקודות. במחזור הקרוב, תארח את הקבוצה היחידה שנמצאת מתחתיה, הפועל חדרה, למשחק שהיא חייבת להשיג בו שלוש נקודות. קבוצת נערים א', עלתה לשלב הבא בגביע המדינה אחרי ניצחון 2:1 על מכבי הרצליה. גם קבוצת נערים ב', המשיכה לשלב הבא בגביע אחרי שניצחה 3:1 את הפועל רעננה במשחק שהוכרע בבעיטות עונשין מ-11 מטרים. ניצחון ביתי 4:3 גם לקבוצת ילדים א', על בית"ר ירושלים וגם היא תשחק בשלב הבא של גביע המדינה.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

קרדיט: pixabay

מאז ועד היום: טבעות אירוסין ונישואין

תפריט נגישות