n
דף הבית / בקעת אונו / חדשות בקעת אונו / אור יהודה: מודעות אבל ענק בעקבות נגיף הקורונה

אור יהודה: מודעות אבל ענק בעקבות נגיף הקורונה

עיריית אור יהודה העלתה הילוך בקמפיין ההסברה כנגד הנגיף, עם שאלה פתוחה לתושבים: "עדיין לא השתכנעתם להימנע מהתקהלויות?". הקמפיין מגיע בעקבות עלייה משמעותית בכמות החולים בעיר

מודעת אבל. צילום: דוברות העירייה
מודעת אבל. צילום: דוברות העירייה

באור יהודה לא יושבים בחיבוק ידיים במלחמה נגד נגיף קורונה, ומנסים לגייס את התושבים על ידי העלאת המודעות, ולכן החל מהשבוע שעבר מופיעים על שלושה מסכי ענק ברחבי העיר (6 מטר על 3 מטר) מודעת אבל שמודיעה על פטירתם של 7 תושבי העיר מנגיף הקורונה, עם שאלה אחת פתוחה לתושבים – "עדיין לא השתכנעתם להימנע מהתקהלויות?".

 הקמפיין מגיע בעקבות עלייה משמעותית בכמות החולים המאומתים ברחבי העיר, כאשר על פי הבדיקות המעמיקות שמבצעת העירייה, מרבית ההדבקות מתבצעות כתוצאה מהתקהלויות חברתיות ומשפחתיות. "מרבית התושבים שלנו ממושמעים מאוד להנחיות, אבל יש חלק לא מבוטל של אנשים שעדיין לא הפנימו את חומרת המצב", מציינת ראש העיר, ליאת שוחט. "אין דרך יפה לתאר את המצב. הייתי שמחה שההסברה תתבצע בצורה חיובית, אבל כנראה שרק ככה המסר יכול לחלחל". הקמפיין, אגב, עלה בשלוש שפות, כשמעבר לעברית, הוא מופיע גם ברוסית ואמהרית.

 נכון ליום ראשון (11.10) , באור יהודה, המונה 37 אלף תושבים, יש 394 חולים מאומתים, כאשר 1,757 תושבים סך הכול חלו בקורונה מאז פרוץ המגפה. בשבועות האחרונים עולה כי בכל שבוע נוסף אדם למניין הנפטרים בעיר כאשר נכון לעכשיו שבעה כאמור הלכו לעולמם מהנגיף. רק לפני כחודש הוגדרה העיר כעיר צהובה על פי מודל הרמזור של רוני גמזו, אך עם פתיחת מערכת החינוך וריבוי ההתקהלויות, עלתה רמת התחלואה והעיר אף נכנסה לתכנית "אנשי חיל" של משרד הביטחון ופיקוד העורף שמעודדת תושבים להכריז על בידוד ובכך לקבל חבילת סיוע מהעירייה.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-18 at 17.23.45_99d72a7f

שחקן צפרירים חולון הורחק ל-99 שנים!

תפריט נגישות