n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / שלומי חוזר הביתה!

שלומי חוזר הביתה!

מאמן הכדורגל שלומי שלמה, חתם ויאמן בעונה הקרובה את ירמיהו חולון בליגה א'. שלמה היה המאמן הראשון של הקבוצה בעונת הבכורה שלה בה עלה איתה ליגה ואף זכה בגביע המחוז.

שלומי שלמה ליאור שלומן צילום רועי אסף
שלומי שלמה עם יו"ר ירמיהו חולון- ליאור שלומן. צילום: רועי אסף

קבוצת מ.כ ירמיהו חולון המשחקת בליגה א', פתחה באיחור משמעותי את ההכנות לקראת העונה הקרובה ובצעד הראשון שלה החזירה הביתה את המאמן שלומי שלמה, המאמן המזוהה ביותר עם קבוצת הכדורגל הבכירה של חולון.

שלמה בן ה-43, חוזר אל ירמיהו חולון 7 שנים אחרי שהעלה אותה בעונת הבכורה שלה מליגה ג' לליגה ב'. הוא נחשב לאחד המאמנים המוערכים בליגות הנמוכות ואף קיבל את הכינוי "הקוסם" בגלל מספר הפעמים שהעלה קבוצות ליגה. שלמה, חזר לאמן בירמיהו בעונת 2018/19 וכעת חוזר לקדנציה שלישית במועדון

בעונה הראשונה בה אימן את חולון היא עוד נקראה מ.כ "יניב" חולון, אז היא דרסה את הליגה בקלות בדרך לעליית ליגה היסטורית ועל הדרך גם קטפה את גביע המחוז.

מי שהיה הכוכב של הקבוצה תחת שרביטו של שלומי באותה העונה הוא מוסא בן חיים שבעונה הקרובה ישמש כמנהל המקצועי במועדון והיה זה שלחץ להביא את המאמן חזרה לחולון.

יש להניח שכעת תתחיל חולון בבניית הסגל לקראת העונה הקרובה כשבניגוד לשנים האחרונות, הפעם אין לחץ במועדון הסגול להתמודד על העלייה לליגה הלאומית, מה שאמור לגרום לקבוצה לשחק באופן משוחרר ואולי, כמו שכבר עשתה בעבר, להפתיע את כולם. מי שימשיך לנווט את הספינה הוא היו"ר ליאור שלומן שיחד עם מוסא בן חיים ושלומי שלמה, יקוו לבנות קבוצה כמה שיותר טובה בתקציב נמוך משמעותית מהעונה הקודמת אחרי עזיבתו של הספונסר הראשי.

(רועי אסף)

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

2 תגובות

  1. שלומי שלמה אגדה בליגות האלו, בנימה זאת רוצה לאחל תנחומים לשלומי ששכל את אביו אברהם (בלם) שלמה, איש המשק האגדי של הפועל צפרירים חולון

  2. שלומי, יישר כוח!!! כל הכבוד שהיה למישהו שכל להחזיר אדם מוכשר כמוך!!
    לימור

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

image003

תערוכה מיוחדת בבת ים: מהגטו ל"שכונת חיים"

תפריט נגישות