n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / חולון: הותקנו מצלמות בכל פעוטוני רשת קהילה ופנאי

חולון: הותקנו מצלמות בכל פעוטוני רשת קהילה ופנאי

בימים האחרונים הושלמה התקנת המצלמות במוסדות חינוך אלה, וזאת בעלות כ-200 אלף שקלים

מצלמות במעונות ובפעוטונים של רשת קהילה ופנאי בחולון. צילום-רשת קהילה ופנאי
צילום ארכיון: רשת קהילה ופנאי

המצלמות הותקנו במעגל סגור ב-26 כיתות וחצרות בתשעה מעונות ופעוטונים של הרשת, שבהם לומדים כ-600 מילדי העיר עד גיל 3, תוך שמירה, ככל האפשר, על כבודם ועל פרטיותם של הפעוטות ושל העובדים. 

המצלמות יתעדו את הנעשה במעון, בכל מקום שבו מתקיימת פעילות עם ילדים, למעט חדרי ההחתלה והשירותים. על פי החוק, הצפייה בצילומים מותרת לשוטרי משטרת ישראל, לרשויות התביעה ולגורמי הפיקוח בלבד.

יודגש, כי מנהלות המעונות והפעוטונים או מי מטעמן אינן רשאיות כלל לצפות בצילומים, להעתיקם, להעבירם לאחר, או לעשות שימוש בצילומים או במידע שהתגלה מהם.

יצוין, כי המעונות והפעוטונים של רשת קהילה ופנאי מצויים תחת פיקוח יומיומי רחב היקף, שכולל את מנהלת המסגרת, מנהל/ת המרכז הקהילתי, מנהלת תחום הפעוטונים, מדריכה פדגוגית, מפקחת ועוד, כאשר המצלמות הן כלי נוסף לפיקוח, במידת הצורך.

ראש העיר, מוטי ששון: "מקרי האלימות הפושעת כלפי פעוטות שנחשפנו אליהם מרתיחים את הדם. ההתעללות בחסרי ישע היא חרפה מוסרית וחובתנו לפעול בכל הכלים ובכל הכוח על מנת למנוע אותה.

אני מאמין כי התקנת המצלמות תסייע להמשך שמירה על תקשורת טובה בין הורי הילדים שבמעונות ובפעוטונים לבין הצוותים החינוכיים, שמבוססת על אמון ועל שקיפות".

(צילום תמונה: רשת קהילה ופנאי)

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

IMG-20240422-WA0006

ערב פסח: בחולון מחכים לשובם של החטופים

תפריט נגישות