n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / צעיר תושב חולון מואשם בשוד אלים ברמת גן

צעיר תושב חולון מואשם בשוד אלים ברמת גן

המשטרה סיימה את חקירת שלושת החשודים בחשד לביצוע שני מעשי שוד ברמת גן ובתל אביב, אחד מהם צעיר כבן 18 תושב חולון

שוד תקיפה צילום דוברות משטרת ישראל
צילום: דוברות משטרת ישראל

חוקרי היחידה ללוחמה בפשיעה של מרחב דן פתחו בחקירה בחודש ספטמבר עם קבלת שתי תלונות בגין שוד בנסיבות מחמירות שאירעו בתל אביב ורמת גן.

על פי החקירה, הקורבנות שרצו להמיר את כספם, תיאמו עם גורמים שנראו על פניו תמימים, באמצעות אפליקציית מסרים.

על פי החשד, שניים מהנאשמים הגיעו בתאריך 14.9.22 בשעה 15:30 לרחוב שלושת החיצים בתל אביב כאשר הם רכובים על קורקינט חשמלי ומצוידים בגז פלפל. השניים תפסו בתיק תוך שהקורבן אוחז בו, הפילו, גררו ובעטו בקורבן ואף ריססו את פניו בגז פלפל עד שהצליחו ליטול את התיק שהכיל 23,000 ש"ח מזומן ועוד כ-200 דולרים ונמלטו מהמקום.

בתוך כך, עוד באותו היום בשעה 19:00, הגיעו שלושת הנאשמים לרחוב נגבה ברמת גן כאשר שוב הם מצוידים בגז פלפל וביקשו מהקורבן להיכנס לבניין סמוך על מנת לבצע את העברת הכסף. בתוך כך, החשודים ביקשו מהקורבן את הכסף על מנת לספור אותו ובאותו הזמן, החשוד השני, ריסס את הקורבן בגז פלפל והחשודים נמלטו מהמקום עם כ- 3,500 יורו וכ- 3,500 דולר.

שניים מהחשודים (18,19) מת"א וחולון נעצרו בתאריך 27.12.22 והחשוד הנוסף בן 19 מת"א נעצר בתאריך 4.1.23 ומאז מעצרם הוארך מעת לעת.

עם סיומה של חקירה מקיפה כאמור, הגישה אתמול פרקליטות מחוז ת"א, כתב אישום בגין שוד בנסיבות מחמירות וסיוע לשוד בנסיבות מחמירות וכן בקשה למעצר עד תום ההליכים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

55

הדי פיצוצים נשמעו באזור המרכז

תפריט נגישות