n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / מתגייסים לעזרת 2 הילדות של אדיר ושירז טמם ז"ל

מתגייסים לעזרת 2 הילדות של אדיר ושירז טמם ז"ל

ב-07.10, נרצחו במסיבה ברעים- אדיר ושירז טמם. הם הותירו אחריהם 2 בנות מקסימות שנשארו יתומות. החברים החליטו להרים פרויקט גיוס המוני וקוראים לכולם לתרום, למען עתיד הילדות

שירז אדיר טמם צילום מתוך פייסבוק
שירז ואדיר טמם ז"ל- צילום מתוך פייסבוק

בין מאות הנרצחים במסיבה ברעים ב-07.10, היו גם הזוג שירז ואדיר טמם הי"ד. הידיעה על מותם זיעזעה כמובן את כל המשפחה, אך מעבר לכך נוצרה מציאות חדשה וקשה מנשוא, בה שתי הילדות של שירז ואדיר, נותרו יתומות מהורים ונמצאים מאז אותה השבת, בחזקת המשפחה המורחבת.

החברים הרבים של המשפחה ובהם גם חלק גדול מאוהדי קבוצת הכדורסל הפועל חולון אליהם משתייכים שובל ויוגב, שני אחיו של אדיר ז"ל, החליטו לעשות מעשה והקימו קרן לגיוס כספים למען גושן וגילי המתוקות בנות 9 ו-10, כסף שיבטיח את עתידן הכלכלי אחרי שאיבדו את שני העוגנים של חייהם.

דודו אלקלעי, העומד בראש הפרויקט, אמר ל"גל גפן": "כל תרומה תעזור. כל שקל שייכנס, יילך לטובת המשפחה והבנות כשחלק מהכסף יוקדש להנצחת ההורים שנרצחו על ידי בני עוולה. אנחנו מבקשים מכל מי שאיכפת לו ורוצה לעזור, להכנס לדף ולתרום למשפחה."

זה הזמן של כולנו לעשות צעד אחד קטן שיעזור למשפחת טמם היקרה להמשיך ולגדל את שתי הבנות עם דאגה אחת פחות.

לכניסה לדף הפרויקט ותרומה למשפחת טמם, יש ללחוץ כאן

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מוזיאון רמת גן לאמנות ישראלית. צילום- אלעד שריג

יום המוזאונים הבינלאומי 2024 ברמת גן

תפריט נגישות