n
דף הבית / רחובות / חדשות רחובות / הלילה לא הולכים לישון

הלילה לא הולכים לישון

‏הערב : כולם מוזמנים ללמוד תורה מגוון ומרתק בליל הלימוד המסורתי שעורכת ישיבת הדרום בליל הושענא רבה

WhatsApp Image 2023-10-05 at 11.35.04

הערב, בליל הלימוד ישתתף מקבץ נדיר של ראשי ישיבות, רבה של צפת הרב שמואל אליהו ומרצים מבוקשים וידועי שם. ניתן לצפות בלימוד בשידור חי באתר ״ישיבה״

בישיבת בני עקיבא הדרום ברחובות נערך כל שנה אירוע גדול בלילה הזה, עם מגוון של שיעורים מרתקים מפי רבנים מרצים מבוקשים וידועי שם. כולם מוזמנים להגיע.
גם השנה הכינו בישיבת בנ״ע הדרום לילה מושקע של לימוד תורה, אשר ייערך הן באופן פרונטלי והן באופן מקוון לכל מי שנבצר מהם מלהגיע והם רוצים להשתתף בלימוד.

החל מהשעה תשע הלילה ועד 3:00 לפנות בוקר יתקיים מרתון של לימוד תורה עם רבנים ואישים: הרב בן ציון אלגאזי- ראש ישיבת רמת גן וראש צורבא מרבנן, הרב דוד טברסקי ראש ישיבת בני עקיבא הדרום , הרב מיכאל יימר – ראש ישיבת ההסדר שעלבים, הרב שמואל אליהו – רבה של צפת וחבר מועצת הרה"ר, הרב אליעזר מלמד – ראש ישיבת הר ברכה ועוד. הלימוד יועבר בשידור חי באתר ״ישיבה״ בכתובת https://www.yeshiva.org.il.

הרב דוד טברסקי, ראש ישיבת בני עקיבא הדרום: ״אנו מזמינים את כל מי שחפצים ללמוד- ללימוד בליל החיתום עם הרבנים המנוסים והמרתקים ביותר . נשמח לראות את תושבי ותושבות רחובות, תלמידים, בוגרים והורים.כל מי שלא יוכלו להגיע, מוזמנים לצפות בנו באתר ישיבה״.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

55

הדי פיצוצים נשמעו באזור המרכז

תפריט נגישות