n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / בלעדי! תושבת חולון ריססה K-300 על השוטרים, נעצרה וסירבה להשתחרר

בלעדי! תושבת חולון ריססה K-300 על השוטרים, נעצרה וסירבה להשתחרר

שוטרים הגיעו לעצור אישה כבת 57 מחולון, שאיימה על שכניה, חתכה חוטי חשמל ואף ניסתה לרסס את השוטרים עם חומר הדברה. אחרי שהתנגדה למעצר והדלת נפרצה, היא החליטה שטוב לה בכלא וסירבה להשתחרר גם כשכבר הייתה יכולה

כלא צילום PIXABAY
צילום: PIXABAY

הסיפור ההזוי הזה התרחש בשבוע שעבר. שוטרים הוזעקו אל בניין בחולון שם שכנה שכבר מוכרת למשטרה בשל מעשיה, השתוללה עם סכין, איימה על אחד השכנים, חתכה חוטי חשמל בבניין והתבצרה בדירתה כשהגיעו השוטרים. 

לאחר דקות ארוכות בהן ניסו לדובב אותה לפתוח את הדלת, היא פתחה אותה מעט ואז הפתיעה את השוטרים כשריססה אותם בחומר הדברה K-300 במטרה לפגוע בהם. הם מיהרו לסגור את הדלת ולאחר מכן פרצו אותה.

אך הסיפור לא נגמר שם. אחרי שהובאה מול שופט, הוחלט להאריך את מעצרה במספר ימים לצורך המשך החקירה. בתום תקופת ההארכה ולאחר בדיקה פסיכיאטרית, היא הובאה פעם נוספת בפני שופט שקרא את חוות הדעת, החליט שהיא אינה מסוכנת לציבור ונתן לה את האופציה להשתחרר. החשודה הפתיעה ואמרה כי היא מעוניינת להישאר בנווה תרצה ולא לחזור אל דירתה. 

כעבור מספר ימים, הובאה בפני שופט בפעם השלישית, עמדה בסירובה לחזור לדירתה, הודיעה כי בכוונתה לעבור לגור בספרד לצמיתות והושארה במעצר לבקשתה, עד לסיום חקירתה. המשך יבוא…(?)

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

55

הדי פיצוצים נשמעו באזור המרכז

תפריט נגישות