n
דף הבית / בקעת אונו / חדשות בקעת אונו / גבעת שמואל: מתחם חיסוני ילדים מיוחד הוקם בסופ"ש

גבעת שמואל: מתחם חיסוני ילדים מיוחד הוקם בסופ"ש

למתחם שנפתח בהיכל הספורט והאודיטוריום העירוני בהובלת משרד הבריאות, הגיעו תושבים רבים וההיענות לחיסונים הייתה מרשימה. ראש העיר יוסי ברודני: "חיסוני הילדים הינו צעד חשוב ומשמעותי במאבק הלאומי של כולנו כנגד נגיף הקורונה ואני קורא לכולם להתחסן"

ברודני במתחם החיסונים המיוחד
ברודני במתחם החיסונים המיוחד

על פי נתוני משרד הבריאות, זן האומיקרון נמצא כמדבק מאוד והוא מהווה את החשש הגדול לבואו של גל חמישי.  ראש עיריית גבעת שמואל, יוסי ברודני, יחד עם סגנו יעקב ויליאן הממונה על הקורונה בעיר החליטו לצאת במבצע חיסונים לילדים ולמבוגרים בעיר, במטרה על מנת להנגיש את החיסונים באופן נוח ויעיל.

במתחם שנפתח בהיכל הספורט והאודיטוריום העירוני בהובלת משרד הבריאות ופעל בסוף השבוע האחרון בימי רביעי וחמישי, הופעלו נקודת חיסון למתן חיסונים למבוגרים ולילדים ללא הזמנת תור ולכלל מבוטחי קופות החולים. 

את פניהם של הילדים, שהגיעו להתחסן קיבל ראש עיריית גבעת שמואל, יוסי ברודני שאמר: "חיסוני הילדים הינו צעד חשוב ומשמעותי במאבק הלאומי של כולנו כנגד נגיף הקורונה. אני קורא לכל תושבי העיר – ילדים ומבוגרים כאחד, להגיע ולהתחסן. אנו עומדים לפני תחילתו של הגל החמישי והחיסונים הכרחיים על מנת לסייע לנו כרשות מקומית, לבלום את התפשטות הקורונה בעיר ולהמשיך בשגרת חיים בריאה".

 

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-18 at 17.23.45_99d72a7f

שחקן צפרירים חולון הורחק ל-99 שנים!

תפריט נגישות