n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / חולון: פרויקט תמ"א ברחוב צאלים ייצא לדרך למרות הסרבנים

חולון: פרויקט תמ"א ברחוב צאלים ייצא לדרך למרות הסרבנים

בית המשפט דחה את טענות שני סרבנים ברחוב צאלים בחולון ובאיחור של שלוש שנים, פרוייקט תמ"א 38 ייצא לדרך במבנה הישן

אתר בניה צילום PIXBAY
אילוסטרציה: PIXABAY

כ-36 דיירי בניין רכבת ברחוב צאלים בחולון, הגישו תביעה נגד שני הסרבנים היחידים לפרויקט תמ"א 38, זאת אחרי שניסו בכל דרך אפשרית לשכנע אותם לחתום על המסמכים בשביל שהפרויקט ייצא סוף סוף לדרך.

לטענת אחד הנתבעים, הפרויקט שבסיומו תתווסף לבניין מעלית לכל כניסה וגם ממ"ד ומרפסת לכל דירה, תוכנן בצורה לקויה והמעלית החדשה תבוא גם על חשבון חלק מהדירות עצמן, דבר שהם לא היו מוכנים לו. בנוסף טען כי הממ"ד תוכנן בצורה שחוסמת חלק מחלון קיים ומפריע לכניסת אוויר ושמש.

המשפט נמשך שנתיים ובתחילת החודש ניתן פסק הדין על ידי המפקח על רישום המקרקעין בחולון. בהחלטתו הוא דחה את טענות הנתבעים מכל וכל ואף ציין כי התרשם שהנתבע שהתלונן על המעלית והממ"ד, מתנגד לפרויקט באופן עקרוני, ואף העלה לא פעם את העדפתו לפרויקט פינוי בינוי.

בסיכום הדברים הוא חייב את הנתבעים לחתום על המסמכים בשביל להתחיל בפרוייקט התמ"א ואף חייב אותם בהוצאות משפט בסך של 5000 שקלים כל אחד.

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

55

הדי פיצוצים נשמעו באזור המרכז

תפריט נגישות