דף הבית / חדשות העיר / עמותת "ידיד לחינוך" בראשל"צ חתמה את שנת פעילות

עמותת "ידיד לחינוך" בראשל"צ חתמה את שנת פעילות

מי ליאור
השנה תרמו מזמנם מתנדבי ידיד לחינוך בראשל"צ 11,270 שעות שבועיות ב- 24 בתי ספר בעיר. התנדבותם באה לידי ביטוי בסיוע לתלמידים וקידומם במערכת הלימודים באופן קבוצתי ופרטני. את סיום שנת הפעילות שכלל הרצאות, טיול לבית גוברין והאזור לרווחת המתנדבים, ציינו במסיבה חגיגית אשר קידמה את פני הבאים בכיבוד עשיר במבואת המדרשה לחקר חיבת ציון ובנעימות מכינורו של שלמה קירה.
את האירוע כיבדה בנוכחותה סמנכ"לית הדרכה, בידיד לחינוך, עופרה דרורי, אשר ברכה את המתנדבים והדגישה את חשיבות ההתנדבות, התורמת לסיפוק רב לשני הצדדים. תלמידי בי"ס היסודי כרמים, הופיעו בנגינה על כלי נשיפה וכלי מיתר, ואחת המורות התנדבה לשיר את שירו של רמי קליינשטיין "מתנות קטנות". המופע "להרגיש ממ"ש טוב" של רונית רביב חתם את האירוע.
רכזות המתנדבים בעמותת ידיד לחינוך יעל דבי ואורנה שלו, ציינו כי בשיחות המשוב שניהלו עם המתנדבים בתום שנת הלימודים, שמעו מקולם את האושר והסיפוק שמעניקים להם המפגשים עם התלמידים אשר נהנים מהסיוע המקדם אותם בלימודים. באירוע הוענקו תעודות הוקרה לשלושה מתנדבים בולטים במיוחד, אשר עושים מלאכתם נאמנה זה למעלה מעשור, ביניהם יעקב שוורץ, אילנה ארגז ובתיה בישרי.
עוד ביקשו השתיים לציין את שיתוף הפעולה והתמיכה הרבה מצד כל העושים במלאכה ברשות המקומית. הן קוראות לציבור להצטרף ולהרחיב את המעגל בשורות ידיד לחינוך בראשל"צ. למבקשים להצטרף: יעל דבי – 0523685702, אורנה שלו- 0587500078.

צילום: באדיבות ידיד לחינוך

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

אולי יעניין אותך גם:

מעבדת סמים צילום דוברות משטרת ישראל

עשרות ק"ג של סמים נתפסו בדירה בבת ים

תפריט נגישות