n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / חולון: פצועה קשה בשריפה בנאות רחל

חולון: פצועה קשה בשריפה בנאות רחל

קשישה כבת 80 במצב קשה אחרי ששאפה עשן בשריפה בבניין ברחוב קדושי קהיר בחולון, פצועה נוספת בת 87 במצב קל

חובשים פראמדיקים צילום תיעוד מבצעי מדא
צילום: תיעוד מבצעי מד"א

בשעה 19:30 (שלישי), התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון, על שריפה בקומה השנייה בבניין מגורים בן שש קומות בקדושי קהיר מספר 8 בחולון.

חובשים ופראמדיקים של מד"א יחד עם צוותי רפואה של איחוד הצלה, העניקו טיפול רפואי ראשוני ופינו אל בית החולים וולפסון, אישה כבת 80 במצב קשה, מורדמת ומונשמת הסובלת משאיפת עשן. נפגעת נוספת קשישה כבת 87, במצב קל, אף היא משאיפת עשן.

צילום דוברות איחוד הצלה

צילום: דוברות איחוד הצלה

פראמדיקית מד"א תפארת ויסמן וחובשי רפואת חירום במד"א ליאור פז ונדב מגר סיפרו: "הוזנקו לשריפה בבניין מגורים בחולון ויצאנו עם כוחות גדולים של מד"א שכללו אמבולנסים וניידות טיפול נמרץ. כשהגענו הכבאים חילצו אלינו אישה כבת 80 מחוסרת הכרה עם סימני פיח מסביב לפיה. הענקנו לה טיפול רפואי מציל חיים שכלל הרדמה והנשמה ופינינו אותה בדחיפות בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים וולפסון כשמצבה קשה ולא יציב. בנוסף חולצה אלינו נפגעת נוספת שסבלה גם היא משאיפת עשן, ביצענו בדיקות רפואיות, הענקנו גם לה טיפול רפואי ופינינו אותה לבית החולים כשמצבה קל".

שמואל משולם ואוריאל אביטן חובשים באיחוד הצלה סיפרו: "מדובר בשריפה בדירת מגורים, בסיוע חובשים נוספים הענקנו טיפול רפואי לאישה כבת 80 במצב קשה עקב שאיפת עשן ולקשישה נוספת בת 87 במצב קל גם היא כתוצאה משאיפת עשן".

שריפה צילום דוברות איחוד הצלה

צילום: דוברות איחוד הצלה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

0faaff44-703d-43a7-b594-2f7fa4efc2b9

אחלה דיל

תפריט נגישות