n
דף הבית / בת ים / בת ים פלילי / בת ים: הימים הקשים של בת ה 79 – הבן ממשיך להטריד את אימו

בת ים: הימים הקשים של בת ה 79 – הבן ממשיך להטריד את אימו

תושב בת ים נעצר בגין הפרת צו הרחקה מאמו, לאחר שהפר פעם אחר פעם את החלטת בית המשפט שהחליט עוד בשנת 2017 להוציא צו הגנה לאימו, כיום בת 79

ניידת שוטר צילום דוברות משטרת ישראל
צילום ארכיון: דוברות משטרת ישראל

בפברואר שנה זו, התקבלה החלטה נוספת לפיה נאסר עליו ליצור כל קשר עם אימו ואף לא להמצא בקרבתה, זאת לאחר שאימו שוב התלוננה נגדו. האם, טוענת, כי לא אחת "זכתה" ליחס אגרסיבי מבנה, לדבריה, הוא מציק ומפריע לה ואף לא מקפיד לעמוד בטיפול התרופתי שניתן לו, הוא לעומת זאת, חושב אחרת.

"האמא רוצה שאני אהיה איתה. היא מחפשת אותי ומתקשרת לחבר. אין לי איפה להיות. איפה אני אלך? ברחוב? בפח זבל? אני מבין שאסור לי להיות בבית אבל אין לי איפה להיות. האמא מחפשת אחרי ורוצה שאהיה בבית. היא מתקשרת ואני הייתי בבית", כך טען החשוד, עת הובא למעצר בפני שופט שדן בעניינו.

בעבר, עם הוצאת צו ההרחקה, נהג החשוד למצא פתרונות חלופיים ואף ללון מחוץ לביתו, הוא ישן בבית כנסת, לאחר שאפשרו לו לעשות זאת ולעיתים שהה בכתובת מגורים אחרת, מחוץ לביתו.

אימו, כנראה מתקשה לעמוד בצו ההרחקה שהוצא בעקבות תלונתה. כל פעם מחדש, היא מאפשרת לבנה להגיע הביתה ואז שוב מתאפיינת מערכת היחסים ביניהם בוויכוחים ואי הסכמות. יחסי אם ובן עניין מורכב. כנראה שקשה לה איתו, אך עוד יותר בלעדיו.

בית המשפט קבע  בהחלטתו כי הנאשם ישוחרר. כן נאסר עליו ליצור קשר עם אימו, בין באופן ישיר, או עקיף למשך 20 יום מעת קבלת ההחלטה השיפוטית, כמו גם לא לשהות במחיצתה בתקופה זו במרחק שיפחת מ- 100 מ'. בנוסף הוחלט שלאחר שחרורו מהמעצר יפנה החשוד לבדיקה במרכז לבריאות הנפש באברבנאל.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות