n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / חולון: מפגש בנושא פאנלים סלולריים

חולון: מפגש בנושא פאנלים סלולריים

תושבי חולון מוזמנים למפגש מקוון בנושא פאנלים סולאריים על גגות בתים משותפים, שיתקיים בשבוע הבא, ללא תשלום

פאנלים סולאריים על גג בית הספר שמיר. צילום-החברה הכלכלית לפיתוח חולון
פאנלים סולאריים על גג בית הספר שמיר. צילום: החברה הכלכלית לפיתוח חולון

תושבי חולון מוזמנים להשתתף במפגש מקוון, ביוזמת מערך איכות סביבה וקיימות בעיריית חולון, בנושא פאנלים סולאריים על גגות בתים משותפים, שיתקיים בשבוע הבא, ללא תשלום.

המפגש יתקיים ביום רביעי, 10.5.23, בשעה 20:30 באמצעות הזום וישתתפו בו נציגי עמותת הפורום הישראלי לאנרגיה, שיספרו על אודות מיזם "שמש לכולם" ועל האופן שבו גג הבניין יכול לתרום לסביבה ולהועיל לבניין הודות לאנרגיית השמש.

בפסגת האקלים הבינלאומית שנערכה בבריטניה בשנת 2020 התחייבה ממשלת ישראל לצמצם ב-30% את השימוש בדלקים מזהמים עד שנת 2030 ולעבור לאנרגיות נקיות.

כחלק מחברותה של עיריית חולון בפורום ה-15, היא נטלה על עצמה להציב יעדים כמותיים להפחתת פליטות גזי החממה, להפחתת זיהום האוויר בעיר ולהכנת תוכנית פעולה עירונית להגשמת יעדים אלה.

תוכנית הפעולה העירונית של חולון כוללת הצבת מערכות סולאריות על גגות מבני ציבור, בהם גם מבני חינוך, וכן עידוד התושבים להתקנת מערכות סולאריות על גגות בתיהם הפרטיים והמשותפים.

יצוין, כי בחולון כבר מתוקנים פאנלים סולאריים חסכוניים על גגות בתי ספר, על גבי סככות מגרשי ספורט וכן על גגות מבני ציבור עירוניים. קישור למפגש יופיע בימים הקרובים באתר העירייה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

2 תגובות

  1. קציני עמירה

    מעוניינת להשתתף

  2. קציני עמירה

    מעוניינת להשתתף בזום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

55

הדי פיצוצים נשמעו באזור המרכז

תפריט נגישות