n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / חולון מתגברת ניקיון לקראת פסח

חולון מתגברת ניקיון לקראת פסח

אגף שפ"ע העירוני מתגבר את הניקיון בעיר: פינוי אשפה; ניקוי מגרשים ציבוריים; פינוי גזם וגרוטאות; ניקיון ושטיפה מיוחדת של המדרכות ושל מרכזים ציבוריים; שטיפה והדברה של מתקני אשפה טמוני קרקע ומונחי קרקע ועוד

עובד ניקיון צילום עיריית חולון (2)

כבכל שנה, לקראת חג הפסח, מבצעת עיריית חולון ניקיון מוגבר בעיר לרווחתם של התושבים ושל הבאים בשעריה. עובדי אגף שפ"ע מתגברים את פעילותם ומבקשים גם מציבור התושבים לקחת חלק במאמץ.

עובדי האגף יפנו את האשפה הביתית באופן מתוגבר בתאריכים 5.4-3.4, לאחר החג ב- 7.4 וכן סמוך לחג השני החל מתאריך 11.4 ולאחר החג ב-13.4. ייתכנו פינויי אשפה גם בשעות הלילה.

לתשומת לב, במידה שפחי האשפה מלאים עד אפס מקום בעת החג עצמו, יש לארוז את האשפה בשקית אטומה, לסגור אותה ולהניחה בתוך חדר האשפה ולא מחוצה לו.

עובד ניקיון צילום עיריית חולון (3)

בעיריית חולון מבקשים מהתושבים לקחת חלק במאמץ על מנת שניתן יהיה ליהנות בחג מעיר נקייה ומסביבה אסתטית, ולהוציא גזם וגרוטאות לפינוי בהתאם לימי ההוצאה הקבועים והשעות המוגדרות כפי שמפורסם באתר האינטרנט העירוני ולהניחם על שפת הכביש בצמוד למדרכה, ללא הפרעה לצירי ההליכה והתנועה. יש להוציא גזם גנני ועלים בשקיות ארוזות בלבד. חל איסור על הוצאה בערבי החג ובחג.

התושבים והסוחרים מתבקשים להשליך קרטונים למתקנים המיועדים לכך או להניחם מקופלים בחדרי האשפה. מהעירייה מבקשים מאוד להפריד אשפה לצורך מיחזור – אריזות לפח הכתום, נייר וקרטון לפח הכחול וזכוכית לפח הסגול.

עובד ניקיון צילום עיריית חולון

צילומים: עיריית חולון

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

55

הדי פיצוצים נשמעו באזור המרכז

תפריט נגישות