n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / חולון זוכרת את יצחק

חולון זוכרת את יצחק

טקס הזיכרון העירוני ליצחק רבין ז"ל התקיים אמש (שלישי) בחולון

תלמידי בית הספר קריית שרת בטקס הזיכרון העירוני ליצחק רבין זל בתיאטרון חולון, 8.11.22, צילום-אלי נאמן (14)
תלמידי בית הספר קריית שרת בטקס הזיכרון העירוני ליצחק רבין ז"ל. צילום-אלי נאמן

טקס הזיכרון העירוני במלאת 27 שנה להירצחו של ראש הממשלה יצחק רבין ז"ל, התקיים אמש בתיאטרון חולון, במעמד מוטי ששון, ראש עיריית חולון, ובהשתתפות שמעון שבס, לשעבר מנכ"ל משרד ראש הממשלה. בתוכנית האומנותית הופיעו תלמידי מגמות המוזיקה והמחול של בית הספר קריית שרת בקטעי קריאה, שירה, נגינה ומחול, בניהולם האומנותי של שחר בורק ושל טל שאולי.

תלמידי בית הספר קריית שרת בטקס הזיכרון העירוני ליצחק רבין זל בתיאטרון חולון, 8.11.22, צילום-אלי נאמן (4)

ראש העיר ששון אמר בטקס: "רצח ראש הממשלה יצחק רבין זכרונו לברכה, היה נקודת שֶפֶל במדינת ישראל. מנקודת השפל הזו אפשר רק לצמוח, כי אין נמוך יותר מזה. זוהי העת להנמיך להבות ולא ללבותן. זוהי העת להידברות ולא להתלהמות. זוהי העת לשלום, בינינו לבין עצמנו ולא רק לשלום בינינו לבין אויבינו".

ראש עיריית חולון מוטי ששון בטקס הזיכרון העירוני ליצחק רבין זל בתיאטרון חולון, 8.11.22, צילום-אלי נאמן (1)

שמעון שבס סיפר לקהל כי רבין אהב מאד את חולון ואהב להגיע אליה. כמו כן, אמר: "רבין בא מוכן ללשכת ראש הממשלה עם תוכנית עבודה לפתח את המדינה, הוא רצה לפתוח כל פתח על מנת לקדם את תהליך השלום ובמקביל לשמור על הביטחון. הוא הקדיש את ימיו ואת לילותיו למען המדינה והיה לי הכבוד לשרת אותו ולעמוד לצדו. כל מה שהוא רצה זה לעשות טוב, אך האלימות המילולית גרמה, בסופו של דבר, לרצח. עד היום אני חי את הלילה הזה ואני ורבים מבני דורי חשים שנותרנו יתומים".

שמעון שבס, לשעבר מנכל משרד ראש הממשלה בטקס הזיכרון העירוני ליצחק רבין זל בתיאטרון חולון, 8.11.22, צילום-אלי נאמן (2)

צילומים: אלי נאמן

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

55

הדי פיצוצים נשמעו באזור המרכז

תפריט נגישות