n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / הסוף לעומסי התנועה בכביש 1?

הסוף לעומסי התנועה בכביש 1?

בהשקעה של 9 מליון שקלים חברת נתיבי ישראל נערכת בימים אלו לתחילת העבודות במשמר השבעה בכביש 412 על מנת להפחית את עומסי התנועה בציר זה, לאורך של כ- 400 מטרים, תוך הרחבת הכביש לנתיב נוסף על כביש 412 לכיוון מזרח לכביש 1.

IMG-20231225-WA0050

חברת נתיבי ישראל נערכת לפרויקט משמעותי במשמר השבעה

משרד התחבורה באמצעות חברת נתיבי ישראל משקיע כ-9 מיליון שקלים בפרויקט

חברת נתיבי ישראל נערכת בימים אלו לתחילת העבודות במשמר השבעה בכביש 412 על מנת להפחית את עומסי התנועה בציר זה, לאורך של כ- 400 מטרים, תוך הרחבת הכביש לנתיב נוסף על כביש 412 לכיוון מזרח לכביש 1 ותוספת פניה שמאלה ממשרד השעה ל 412 לכיוון כביש 1. הפרויקט יחל בימים הקרובים ועתיד להסתיים לקראת נובמבר 2024.

במסגרת פרויקט משמר השבעה, חברת נתיבי ישראל תרחיב את הכביש תוך הוספת נתיב במסלול הדרומי על כביש 412 לטובת הגדלת קיבולת הנסיעה לאורך של כ-400 מטרים וכן יוסדרו מעקות לכל האורך. בנוסף, החברה תסדיר פניה שמאלה מצומת משמר השבעה ל- 412 וכן יוסדרו הרמזורים הקיימים על מנת להקל על עומסי התנועה ובהתאם להרחבת הצומת.

אלון גבע, מנהל אגף פרויקטים באחזקה, חטיבת תפעול ואחזקה בחברת נתיבי ישראל: "מדובר בפרויקט אחד מיני רבים שמטרתו להקל על עומסי התנועה עבור משתמשי הדרך. משמר השבעה הוא צומת מרכזי המוביל לכבישים בינעירוניים רבים (1, 4, 44 ו 412), צומת מרכזי ועמוס. הפרויקט מקודם כחלק מתקנת סל גודש ומשמעותו לקדם פרויקטים קטנים ממוקדים שמטרתם לשחרר עומסי תנועה. אנחנו כבר בימים הקרובים נחל את העבודות בשטח ותוך שנה משתמשי הדרך יוכלו כבר לשים לב לשינויים בעומסי התנועה"

קבלן מבצע : מפלסי הגליל

חברת ניהול: דוד אקרשטיין בע"מ חברה להנדסה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

2 תגובות

  1. פיני, לא גרשון.

    בסופו של דבר כולם יתקעו בפקק בין גנות לקיבוץ גלויות, שנוצר בגלל "גניבת נתיב" לטובת הנתיב המהיר.

  2. זה לא הסוף לפקקים. זו הקלה זמנית. הסוף האמיתי יהיה בתחבורה ציבורית יעילה ואמינה 24/7

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות