n
דף הבית / בריאות / חולון: וולפסון ישתף פעולה עם הפקולטה לרפואה באוניברסיטת תל אביב

חולון: וולפסון ישתף פעולה עם הפקולטה לרפואה באוניברסיטת תל אביב

במסגרת כנס מחקרים שהתקיים אתמול (שני, 14/11) במרכז הרפואי וולפסון, הוכרז על שיתוף פעולה עם הפקולטה לרפואה באוניברסיטת תל אביב במסגרת 'קול קורא' חדש, והוענקו פרסי מחקר על סך 115 אלף שקלים לחמישה חוקרים וחוקרות מצטיינים.

פרופ קרן אברהם, דר ענת אנגל, אורנית כהן צילום דוברות וולפסון
מימין: דיקנית ביה"ס לרפואה אונ' ת"א, פרופ' קרן אברהם, מנכ"לית ביה"ח וולפסון ד"ר ענת אנגל, יו"ר הרשות למחקר וחדשנות בביה"ח וולפסון, אורנית כהן. צילום: דוברות וולפסון

"המחקר הרפואי מהווה את נשמת אפו של בית החולים וולפסון. אנו נרגשים להעניק ביום זה, אשר כולו מוקדש להעצמת המחקר והחדשנות, את המענק המחקרי לחמישה חוקרים וחוקרות מצטיינים בתחומם – על מנת להמשיך לתמוך בעשייה המחקרית הענפה". כך אמרה אתמול(שני, 14 נובמבר) ד"ר ענת אנגל, מנכ"לית המרכז הרפואי וולפסון, ביום המחקר והחדשנות הראשון מזה עשור שנערך בביה"ח.

מלבד הענקת מלגות המחקר, הוכרז בכנס המחקרים על שיתוף פעולה מחקרי אקדמי עם הפקולטה לרפואה באוניברסיטת תל אביב, בדמות קרן מחקר משותפת אשר במסגרתה יצא באחרונה 'קול קורא' לחוקרים וחוקרות מובילים ומצטיינים בתחומים.

פרופ' קרן אברהם, דיקנית ביה"ס לרפואה באוניברסיטת תל אביב אשר נכחה בכנס, אמרה: "חשוב לנו לשתף פעולה ולקדם מחקרים מצטיינים ביחד עם המרכז הרפואי וולפסון אשר מוביל בתחום המחקרי ביחס לגודלו, הן במספר הפרסומים והן בהוצאתם לאור במיטב כתבי העת המובילים בעולם".

במהלך הכנס, בהובלתה של ד"ר אורנית כהן, ראש הרשות למחקר וחדשנות בביה"ח וולפסון, הוענקה סקירה מקיפה של הפעילות המחקרית והחדשנות בביה"ח במהלך שלוש השנים האחרונות. כהן ציינה כי ליום המחקר והחדשנות הנוכחי הוגשו לא פחות מאשר 130 תקצירי מחקרים והוצגו כ-50 פוסטרים, הישג מרשים ליריית הפתיחה. "אנו רוצים להיות בית חם לחוקרים מצטיינים בכל התחומים", אמרה.

העבודות הזוכות אשר הוכרזו במסגרת יום המחקר והחדשנות בוולפסון, הן מתחום נוירולוגית הילדים, הטיפול במחלות זיהומיות והטיפול המיוחד ביילוד (פגייה). פרסי מחקר הוענקו לד"ר ליאור פז, מתמחה ברפואת ילדים, לד"ר איריס זוהר, מומחית צעירה ביחידה למחלות זיהומיות ולד"ר מיכל יער, מומחית צעירה בפגייה בוולפסון. כל אחד מהמחקרים זכה בתמיכה של 35000 ₪ למחקר יישומי שייערך על פני שנתיים.

בין ההרצאות בכנס המחקרים, הייתה הרצאתה של פרופ' קרן אברהם, דיקנית ביה"ס לרפואה באוניברסיטת ת"א, בנושא חיזוק הקשר בין מחקר תרגומי לקליני. הרצאת אורח נוספת העניק ד"ר דוד גולן, מנכ"ל ומייסד חברת VIZ.AI בנוגע לשימושים שונים של מוצרי בינה מלאכותית עם מערכות הדימות כדי לתמוך בזיהוי אוטומטי של מקרי שבץ ולהעניק טיפול מהיר ומציל חיים. וסיימה את יום המחקר דר' אושרית קטורזה נבון, כימאית וחוקרת אופנה, בהרצאתה "מתלבשים על העתיד", בתחום הטקסטיל החכם – גם בהיבט רפואי.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מוזיאון רמת גן לאמנות ישראלית. צילום- אלעד שריג

יום המוזאונים הבינלאומי 2024 ברמת גן

תפריט נגישות