n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / חולון: בהוקרה לאחים והאחיות של וולפסון

חולון: בהוקרה לאחים והאחיות של וולפסון

החודש נערך בתיאטרון העיר חולון, ערב הוקרה לאחי ואחיות המרכז הרפואי וולפסון. במהלך הערב, צוותי הסיעוד נהנו ממופע סטנד-אפ בכיכובו של אסי כהן ומהופעה משמחת עם עינת שרוף. בין המשתתפים באירוע: ראש עיריית חולון מר מוטי ששון, בכירי מערכת הבריאות והנהלת המרכז הרפואי וולפסון

ערב הוקרה 2 צילום דוברות וולפסון

החודש, נערך אירוע הוקרה שכולו כיף והנאה לצוותי הסיעוד של המרכז הרפואי וולפסון בתיאטרון חולון. במהלך האירוע שנערך בהובלתן של אורנה צבי מנהלת הסיעוד בוולפסון, שני לוי מרכזת רווחה וגמלאות במחלקת משאבי אנוש ואורה חן, מרכזת לשכת הסיעוד וולפסון, צוותי הסיעוד נהנו ממופע סטנד-אפ בכיכובו של אסי כהן ומהופעה משמחת עם עינת שרוף.  בין המשתתפים באירוע: ראש עיריית חולון מר מוטי ששון, בכירי מערכת הבריאות והנהלת המרכז הרפואי וולפסון.

ערב הוקרה קהל צילום דוברות וולפסון

הגברת אורנה צבי, מנהלת הסיעוד במרכז הרפואי וולפסון: "מהאירועים שהתרחשו בשנתיים האחרונות למדנו כי האתגרים העומדים בפנינו הולכים ונעשים שאפתניים ומורכבים יותר. בית החולים שלנו התברך באחים ואחיות שמצליחים לגעת בנפשם של אחרים ומוכיחים עשייה ערכית וחריצות. מטרת הערב היא להנות, לשמוח ולחגוג את הניסים הרפואיים שהצוותים שלנו שותפים להם לאורך כל השנה בעמל רב."

ערב הוקרה 1 צילום דוברות וולפסון

ראש עיריית חולון מר מוטי ששון: "העבודה כצוות רפואי היא קשה ומאתגרת וצוותי הסיעוד בוולפסון עושים עבודת קודש של ממש ופועלים במקצועיות ובמסירות על מנת לשמור על בריאותם של תושבי חולון. ברוח החג, אני מאחל לכם להמשיך ולהפיץ את האור שלכם."

מוטי ששון ערב הוקרה צילום דוברות וולפסון

צילומים: דוברות וולפסון

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מתן דיל

ראש העיר מתן דיל מציג: פסטיבלים לא, שיפוצים ויועצים כן

תפריט נגישות