n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / חולון: גבר נפל מגג זכוכית אל תוך חדר מדרגות

חולון: גבר נפל מגג זכוכית אל תוך חדר מדרגות

טכנאי שעבד בבניין ברחוב צבי ש"ץ בחולון, נפל מתקרת זכוכית אל תוך חדר מדרגות ונפצע בינוני

אמבולנס אתר בניה תאונת עבודה צילום תיעוד מבצעי מדא
צילום ארכיון: תיעוד מבצעי מד"א

הבוקר (שלישי), בשעה 09:26 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון על פועל שנפל מגג בניין מגורים לחדר המדרגות במהלך עבודתו ברחוב צבי ש"ץ פינת מונטיפיורי בחולון.

חובשים ופראמדיקים של מד"א יחד עם צוותי רפואה של איחוד הצלה, העניקו טיפול רפואי ופינו אל בית החולים וולפסון, גבר בן 22 במצב בינוני עם חבלת ראש

חובש רפואת חירום במד"א ברוך הופמן סיפר: "כשהגענו למקום עליתי לקומה השניה בחדר מדרגות, אנשים שהיו בבניין סיפרו לנו שהוא נפל מגג הבניין לתוך חדר המדרגות במהלך עבודתו. באמצעות ציוד מיוחד קיבענו אותו חילצנו אותו לניידת טיפול נמרץ תוך כדי טיפול רפואי ופינינו אותו לבי"ח כשהוא במצב יציב וסובל מחבלת ראש."

מאור דניאל והלל חמאווי חובשי איחוד הצלה סיפרו: "לדברי השכנים הפועל (טכנאי תקשורת) עלה על גג זכוכית. הגג נשבר והוא נפל לתוך חדר המדרגות. הענקנו לו סיוע ראשוני ולאחר מכן הוא פונה לבית החולים וולפסון כשבשלב זה מצבו מוגדר בינוני".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

55

הדי פיצוצים נשמעו באזור המרכז

תפריט נגישות