דף הבית / כללי / מסראייבו לקריית מוצקין

מסראייבו לקריית מוצקין

ביום שישי הקרוב, תצא קבוצת הפועל ראשון לציון למשחק הרשמי הראשון שלה, במסגרת רבע גמר גביע השופטים בו תפגוש את קריית מוצקין. ניצחון, יבטיח בחצי הגמר את הדרבי הראשון של העונה מול האלופה מכבי, שניצחה ברבע הגמר את רחובות.
למשחק במוצקין תתייצב הקבוצה אחרי שמונה ימים של מחנה אימונים בבוסניה, שכלל שלושה משחקים מול קבוצות מקומיות.
ביום שלישי שעבר התקיים המשחק הראשון מול קבוצת בוסנה סראייבו בסיומו ניצחה ראשון לציון די בקלות- 36:23. סראייבו הספיקה להוביל 1:0 אך היה זה היתרון הראשון והאחרון שלהם במשחק. חניכיו של עידן מימון השתלטו די מהר על המשחק ותוך מספר דקות בודדות הפכו את התוצאה ל- 6:3. ההפרש המשיך לצמוח במהירות וכבר במחצית עמד על הפרש של 12 שערים- 19:7. מימון שיתף את כל שחקני הסגל בדרך לניצחון הראשון בבוסניה. כבשו: אבישי סמולר 8, עוז חממי ומיסלב ננאדיץ' 5 כל אחד, יותם טל 4, גיא כהן 3, איליה מויסיינקו 2, ערן צרפתי, רותם בר, יובל גררה, שי נתן ושון סלס 1 כל אחד.
יומיים לאחר מכן נערך משחק האימון השני בו פגשה ראשון לציון את קבוצת בוסנה ויסוקו. הפעם זה הלך קשה יותר והסתיים רק בשוויון 26:26.
המשחק היה צמוד מתחילתו כשאף קבוצה לא מצליחה לייצר מומנטום ולברוח ליריבתה ביתרון של יותר משני שערים. הקהל המקומי שנכח במשחק, הצליח לתת רוח גבית לקבוצתו שעלתה ליתרון 7:5 בדקות הראשונות של המשחק. הפועל לא נבהלה וחזרה מפסק זמן של עידן מימון, אגרסיבית יותר. התוצאה התהפכה וראשון סיימה את המחצית ביתרון 13:11. היתרון הקטן של ראשל"צ נשמר ברוב שלבי המחצית השנייה, אך דקה לסיום הצליחו המקומיים להפוך את התוצאה ועלו ליתרון 26:25. כשהיה נראה שזה הולך לכיוון של הפסד כואב, אבישי סמולר בזריקת פנדל משבעה מטרים, כבש את השער האחרון שהוריד את שתי הקבוצות לחדר ההלבשה עם מספר שערים זהה. כבשו: אבישי סמולר – 11, עוז חממי – 5, יובל גררה וגיא כהן – 3 כל אחד, מיסלב ננאדיץ' ויותם טל 2 כל אחד.
בשבת נערך המשחק האחרון במחנה האימונים, מול אלופת בוסניה- בוראץ באניה לוקה. שוער האלופה המקומית הוא אקס הפועל- בויאן "האנס" ליובישיץ'.
המשחק התחיל בטקס קצר בו העניקו אנשי ראשון לציון לשוער לשעבר, חולצה הנושאת את שמו לתשואות הקהל המקומי וחבריו משתי הקבוצות. אחרי פתיחת משחק צמודה, ברחה ראשון ל-8:4 בדקה ה-15. יכולת מצוינת של סמולר וחממי, עזרה לאדומים לסיים את המחצית ביתרון 15:9. המומנטום של ראשון לציון נמשך גם עם פתיחת המחצית השנייה כשמצד אחד השוער מושיקו אלימלך שנכנס לשער, עצר שלושה פנדלים, ומהצד השני דניאל שקלים, כבש שלושה שערים שהקפיצו את התוצאה ל-22:15 בדקה ה-45. האדומים שמרו על ההפרש וסיימו עם ניצחון יוקרתי 28:22 על האלופה המקומית. כבשו: אבישי סמולר – 5, עוז חממי – 4, רותם בר, דניאל שקלים, ערן צרפתי ומיסלב ננאדיץ' – 3 כל אחד, גיא כהן, יותם טל ושון סלס – 2 כל אחד, מידד קרויטורו – 1.
בקבוצה יכולים להיות מרוצים מאוד מהמחנה המוצלח שהסתיים עם שני ניצחונות ותוצאת תיקו אחת, לקראת פתיחת העונה בליגת העל המקומית.

תמונה קבוצתית בבוסניה- צילום הפועל ראשל"צ
ליוביסיץ עם טל וחממי- צילום הפועל ראשל"צ

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תמונה של WhatsApp‏ 2024-03-28 בשעה 17.55.04_2aec4d34

חטיבת התרבות בחברה העירונית בנתינה ומשלוחי מנות

תפריט נגישות