n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / הפנינג בטיחות נערך במתחם לה פארק בחולון

הפנינג בטיחות נערך במתחם לה פארק בחולון

לוחמי האש יחד עם אנשי משטרה, מד"א ועיריית חולון, הגיעו אל מתחם לה פארק לפעילות חווייתית של הסברה לקהילה

הפנינג צילום דוברות והסברה תחנה איזורית חולון

אתמול (14.8) במסגרת פעילות משותפת עם גופים חבירים לאירועי החירום – משטרת ישראל, מד"א ועיריית חולון שכותרתה זהירות בדרכים הגיעו לוחמי האש, מפקחי מדור הגנה מאש וצופי התחנה לפעילות במתחם לה פארק, לפעילות הסברה לקהילה, פעילות חוויתית וחשיפת אמצעים, ציוד ויכולות. במקום נפרסו מגוון של עמדות בהן הוסבר לבאי האירוע כיצד למנוע שריפה ואיך להתנהג בשעת חירום.

הפנינג כבאים צילום דוברות והסברה תחנה איזורית חולון

לוחמי האש חילקו ברושורים הכוללים מידע ומתנות קטנות לילדים. כמו כן הוקמה עמדה של הכרת רכבי הכיבוי והצגת אופנועי היחידה לתגובה מהירה. ואיך אפשר בלי עמדת הסלנת המים בה זכו הילדים להתלבש ככבאי.

הפנינג 1 צילום דוברות והסברה תחנה איזורית חולון

האירוע הסתיים בתצוגת תכלית בה תרגיל ראווה של חילוץ לכודים מרכב וכיבוי רכב בוער שהוקדש לנפילתו של סמל עדנאן אסעד אשר חתר למגע על מנת להציל חיים באירוע שהתרחש ביום ראשון בצפון הארץ.

מכבאות והצלה חולון נמסר: "לוחמי אש תחנת חולון משתתפים בצער משפחת אסעד. כמו כן, אנחנו נושאים תפילה ותקווה לרפואתו המלאה של לוחם האש דקל מרציאנו שנפצע אנוש באותה זירה כשניסה להציל חיים. (לצערנו נודע לאחר מכן כי גם לוחם האש דקל מרציאנו, נפטר מפצעיו)

מפקד התחנה טפסר משנה שאול רחמים מודה למארגנים ולמובילי האירוע על שיתוף הפעולה, המסירות וההשקעה להצלחה.
עובדי התחנה ימשיכו לפעול במהלך כל השנה במספר מישורים בכדי להעלות את המודעות בקרב התושבים למניעת דליקות תוך שמירה על בית בטוח."

לוחמי אש הפנינג צילום דוברות והסברה תחנה איזורית חולון

צילומים: דוברות והסברה, תחנה איזורית חולון

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מוזיאון רמת גן לאמנות ישראלית. צילום- אלעד שריג

יום המוזאונים הבינלאומי 2024 ברמת גן

תפריט נגישות