n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / מרגש: בלב המלחמה חבר המועצה הועלה לדרגת רס"ר

מרגש: בלב המלחמה חבר המועצה הועלה לדרגת רס"ר

בעיצומו של שירות המילואים: חבר מועצת העיר חולון שי קינן הועלה בדרגה

חייל

בעיצומו של שירות המילואים: חבר מועצת העיר שי קינן הועלה בדרגה

אחרי שגוייס בגל המילואים הראשוני בשעות הבוקר של ה-7 לאוקטובר, שי קינן הועלה בדרגה בשירות המילואים. כבר יותר מחודש שקינן מגוייס לשירות מילואים בפיקוד העורף עם פרוץ מלחמת "חרבות ברזל" ובימים האחרונים העניקו לו מפקדיו בטקס צנוע שנערך בבסיס בו הוא משרת דרגת רס"ר. קינן צפוי להמשיך בשירות המילואים בתפקיד אותו הוא ממלא כיום בפיקוד העורף אשר עוסק בניהול כוחות החירום במקרי הצורך להצלת חיים.

מאז תחילת הלחימה יזם קינן במקביל לשירות המילואים את הקמת מטה "חולון מתנדבת" שטיפל עד כה במאות רבות של בקשות לסיוע ברחבי העיר חולון. המטה פועל בכל תחומי העשייה לחיזוק החוסן בקרב תושבי העיר ובדגש על פעילות התנדבות למען בני הגיל השלישי, איסוף ושינוע תרומות ומזון לחיילי צה"ל, קידום מיזם כונני הביטחון בעיר חולון וסיוע לבני משפחות החטופים והנעדרים.

חבר מועצת העיר שי קינן כתב בעמוד הפייסבוק שלו: "תודה למפקדיי בצה"ל על ההעלאה לדרגת רס"ר בעיצומה של המערכה. זו זכות וגאווה גדולה לשרת את המולדת״.

שי קינן

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

תגובה אחת

  1. איכס להקיא ממך
    עושה יח״צ ומבזבז עשרות אלפי שקלים בפייסבוק ועוד עשרות אלפי שקלים על שילוט

    חוצות פחות פרסום יותר מעשים מר קינן
    לך ללמוד משהו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

3

בשטיינברג מסכמים את עונת החורף

תפריט נגישות