n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / אלית מוסאיוף מחולון היא הזוכה של "הישרדות"!

אלית מוסאיוף מחולון היא הזוכה של "הישרדות"!

אלית מוסאיוף בת ה-52 מחולון, היא הזוכה הגדולה של "הישרדות 2023" ששודרה ברשת. מוסאיוף היא המתמודדת המבוגרת ביותר שזכתה בישראל ואחת הזוכות המבוגרות בהישדרות בעולם

אלית מוסאיוף 1 צילום מתוך פייסבוק
אלית מוסאיוף- צילום מדף הפייסבוק

כבוד גדול לעיר חולון שגם אירחה אמש (שבת) בהיכל החולוני את גמר "הישרדות 2023" וגם זכתה במתמודדת מקומית שקטפה את המקום הראשון, לקחה הביתה מליון שקלים ועשתה היסטוריה כמתמודדת המבוגרת ביותר שזכתה בהישרדות הישראלי- אלית מוסאיוף בת ה-52 מחולון.

מוסאיוף, התמודדה בגמר מול גל רובין בת ה-32, סהר כהן בן ה-26 וטל מורד בן ה-21 שהיה הגבר הצעיר ביותר בתוכנית. בסיום, לאחר החגיגות בהיכל הכדורסל, מוסאיוף עשתה את הדרך הקצרה אל ביתה במרכז חולון שם גם חיכתה לה איגרת ברכה מדיירי הבניין בו היא מתגוררת עם בעלה יוסי וארבעת ילדיה.

ברכה אלית מוסאיוף צילום גל גפן

הגמר אגב, לא עבר ללא תקלות ושניים ממשתתפי העונה, החליטו להחרים את האירוע כשלפחות אחד מהם טוען למשחק לא הוגן – אבירן שמואלי שהודח רגע לפני תוכנית הגמר ואף שכר את שירותיה של עורכת הדין ענבל פלח, בכוונה לתבוע את ההפקה ולדרוש פיצוי.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

תגובה אחת

  1. נראית אשקלונית חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

55

הדי פיצוצים נשמעו באזור המרכז

תפריט נגישות