n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / אב תקף סייעת ב"גן אלמוג" בחולון

אב תקף סייעת ב"גן אלמוג" בחולון

בעקבות מקרה אלימות חמור שאירע היום (ב') של הורה כלפי סייעת גן 'אלמוג' בחולון, הלימודים בגן יחלו מחר בשעה 10:00

כיתה א גנית – ביס ביאליק (1) צילום עיריית חולון
צילום ארכיון: דוברות עיריית חולון

היום (ב') בשעה 07:30 האב המדובר הגיע לגן עם בנו. סייעת האם אמרה לו כי אין ביכולתה לפתוח את הגן כרגע מכיוון שיש צוות חסר ושימתין כמה דק' עד שהיא תקבל עדכון. האב סירב להמתין והחל לגדף את הסייעת, הרים את התיק של בנו שכלל בתוכו ציוד רפואי כבד וזרק אותו לעברה.

הסייעת הזיזה את דלת הגן והתיק נחבט עליו  ברעש חזק, כל זאת בנוכחות ילדים בני 3 עד 6 והוריהם. (מדובר במתחם של 6 גני ילדים). האב המשיך במשך 20 דקות לגדף ולצעוק על כל מי שניסה לעזור ולהרגיע. קצין ביטחון הוקפץ למתחם.

הסייעת קבלה התקף חרדה שבא לידי ביטוי בתסמיני עילפון, הקאות, רעידות ועוד. למקום הוזמנה ניידת של מד"א שפינתה את הסייעת להמשך בדיקות וטיפול במיון.  הוגשה תלונה במשטרה ע"י צוות הגן.

ענת דדון, יו"ר המחלקה לגננות בהסתדרות המורים מגיבה לאירוע החמור ואומרת "אני מזועזעת מהמקרה. לאן הגענו? לא יתכן שגלי האלימות האלה ימשיכו להכות בצוותי הגן שלנו. אנחנו לא נספוג יותר ולא נכיל שום סוג אלימות. אם מקרים כאלה יחזרו על עצמם, לא נהסס לנקוט בכל הצעדים הארגוניים העומדים לרשותנו".

תגובת עיריית חולון: "בעיריית חולון מזועזעים מהתנהגות ההורה ומגנים את האירוע החמור.  לא ייתכן שצוותי החינוך בעיר, לרבות סייעות הגנים שהינן חלק בלתי נפרד מהם, יהיו חשופים לאלימות, ובמיוחד מצד הורים, שבילדיהם הן מטפלות במסירות רבה.  מינהל החינוך העירוני והפיקוח של משרד החינוך נמצאים בקשר עם צוות הגן והסייעת שוחררה לביתה מבית החולים. הוגשה תלונה למשטרה, שתחקור את המקרה ותפעל בהתאם."

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

תגובה אחת

  1. גמרתם על ההורים.
    הם היחידים שנדפקים בעבודה מכל מצב כזה. גם אותי פיטרו מ 2 מקומות עבודה בגלל שביתות וחוסר בסייעות.
    הגיע הזמן שתחילו להיערך למצבים כאלו וחא על חשבון ההורים!
    גם לפתוח את הגנים ובתי הספר בשעה 7:30 זה מאוחר. גם לנו יש להספיק להגיע לעבודה.
    היום משרה מלאה היא 8.4 שעות. איך ההורים אמורים לעבוד כשהמוסדות פתוחים מ 7:40- 16:30? אנחנו אמורים לצאת חצי שעה עד שעה לפני בשביל להגיע בזמן לאסוף מה שלא מאפשר לנו לעבוד!
    שמישהו כבר ירים את הכפפה!!!!!! נמאס!!!!!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

55

הדי פיצוצים נשמעו באזור המרכז

תפריט נגישות