n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / אבל גדול בחולון: תיכון קריית שרת איבד מתחילת המלחמה 11 בוגרים

אבל גדול בחולון: תיכון קריית שרת איבד מתחילת המלחמה 11 בוגרים

יאיר כץ ז"ל, שנפל בקרב בעזה, למד כנער בתיכון קריית שרת ובכך עולה מניין הנרצחים והנופלים בוגרי בית הספר מתחילת המלחמה ל-11.

נר יהי זכרו ברוך

העיר חולון כואבת את נפילתו של תושב העיר, רס״ם (מיל׳) יאיר כץ, שנפל בקרב בצפון רצועת עזה. היה בן 34, לוחם בגדוד 87, בחטיבת המחץ (14) והותיר אחריו הורים ושני אחים.

כץ, בוגר תיכון קריית שרת, סיים את לימודיו במגמת הנדסת תוכנה בשנת 2007. הלווייתו תיערך היום, רביעי, 17 בינואר 2024, בשעה 15:00, בבית העלמין הצבאי בחולון. המשפחה תשב שבעה ברחוב ברקת 23.

ראש עיריית חולון, מוטי ששון: "הבשורה הקשה על נפילתו של רס"ם (במיל') יאיר כץ, תושב חולון ובוגר תיכון קריית שרת, שאיבד 11 בוגרים מאז שבעה באוקטובר, היא תזכורת מהדהדת למחיר הכבד מנשוא שמשלמת מדינת ישראל על מנת שאזרחיה יחיו בשלום ובביטחון. העיר חולון כולה מחבקת את משפחת כץ ושולחת לה תנחומים חמים. העירייה עומדת לרשות המשפחה לכל צורך, יהי זכרו של יאיר ברוך!"

מודעת אבל יאיר כץ

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מוזיאון רמת גן לאמנות ישראלית. צילום- אלעד שריג

יום המוזאונים הבינלאומי 2024 ברמת גן

תפריט נגישות