n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / בעל הבר הראשלצי שיצא להלחם בעזה בבקשה לתושבים

בעל הבר הראשלצי שיצא להלחם בעזה בבקשה לתושבים

סהר צור הבעלים של בר המסעדה 'גיליז' יצא להילחם בעזה וקורא לתושבים לתמוך בעסקים הקטנים ובעסק שלו בזמן המלחמה " לא ביקשתי תרומות, רק שיבואו לפרגן ולהנות, שנסיים את המלחמה ונחזור לעסק עובד"

גיליז
צילום: סהר צור

השפעות מלחמת "חרבות ברזל" אחרי קצת יותר מחודש וחצי מראה את הקושי- יותר מ5700 תושבי העיר ראשון לציון מובטלים ומחפשים עבודה ובעלי העסקים בעיר מנסים להחזיק את הראש מעל המים עד כמה שאפשר.

סהר צור בן ה-25 הבעלים של בר המסעדה 'גיליז' שממוקמת ברוטשילד ראשון לציון יצא כבר כמה שבועות למילואים בלב הקרבות בעזה והשאיר את השותף שלו לנהל את המקום.

אחיו רועי העלה פוסט דרך הרשתות החברתיות בעמוד של העיתונאי  חנוך דאון וביקש שיגיעו לתמוך בעסק של אחיו בזמן שהוא נלחם בעזה.

״היי חנוך, נעים מאוד שמי רועי צור. אחי, סהר צור (25), משרת במילואים כבר 45 יום יחד עם הצוות שלו מסיירת גולני ונלחם בלב עזה. סהר הוא הבעלים של הבר – אוכל הישראלי ׳גיליז׳ בראשון לציון (רוטשילד 67) שנשאר פתוח בזמן שהוא משרת בחזית. חשוב לו שהעסק ימשיך לעבוד כמו שצריך במהלך התקופה הזו ובכלל, סהר מזמין את כל עם ישראל לתמוך בעסקים שהשאירו הלוחמים במילואים מאחור. אם תסכים לפרגן לו בפוסט הוא יהיה בעננים, הוא חולה עליך והייתי רוצה לעשות לו הפתעה ושיראה את זה כשהוא יוצא. מי שרוצה דרינק טוב עם אוכל טוב, זה המקום בשבילו. במיוחד עכשיו.
רועי צור, אח של סהר״

חברים מראשון- אני יודע שאתם אוהבים לבלות ואוהבים לוחמים. זו ההזדמנות לשלב. גולנצ׳יקים- נא לתייג. סומך עליכם."

סהר שנמצא בלב הקרבות לעזה מסר לגל גפן " מאוד ריגש אותי מה שעשה אחי, הימים קשים לכולם, גם לעסקים, אחרי מה שראיתי בעזה ובמלחמה הזו, אני יודע שיש משפחות ואנשים שזקוקים לעזרה הרבה יותר ממני, אני לא מחפש תרומות, את זה נשאיר למי שזקוק הכי הרבה, אבל אני כן מבקש מהתושבים להגיע אלי ל'גיליז' ולפרגן לעסק, לכל העסקים הקטנים שעזבנו והלכנו להלחם".

 

אז הם אתם רוצים להנות מאוכל מדוייק ואווירה שמרגישים בה חיים, בואו בהמונכם – גיליז- רוטשילד 67 ראשון לציון

גיל
צילום: גיליז

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

עציצים

ראשון לציון:מכת גניבת עציצי נוי ברחבי העיר

תפריט נגישות