n
דף הבית / רכילות / רונית רפאל ממשיכה בהצלחה ופותחת שלושה סניפים בדובאי

רונית רפאל ממשיכה בהצלחה ופותחת שלושה סניפים בדובאי

רונית רפאל חוגגת 36 שנה בעשייה חוצה גבולות עולם פותחת שלושה מסניפים חדשים  בדובאי, כמו בארבע שנים האחרונות, גם השנה, היא מנותנות חסות המרכזיות לשבוע האופנה קורנית FAC בנמל תל אביב

רונית רפאל וגלית גוטמן. צילום לנס הפקות
רונית רפאל וגלית גוטמן. צילום לנס הפקות

36 שנה אחרי הפתיחה של הסניף הראשון ברחוב ריינס בתל אביב, רונית רפאל, מי שפתחה בפני הקהל הישראלי את הצוהר לעולמות האסתטיקה וה Well Being, חוגגת את המותג שהקימה בכל העולם.

בימים אלה מוקמים 3 סניפים חדשים שיפתחו במקביל בדובאי, רשת חדשה של מותג הקוסמטיקה L.RAPHAEL Geneve.  מוצרי טיפוח בינלאומיים שפותחו על ידי מדענים בשוויץ בתחילה כחנויות בתוך הסניפים ואחר כך כרשת עצמאית.

רונית רפאל החלה דרכה בתחום האסתטיקה לפני 36 שנה, פרצה את הדרך לתחום כולו והיוותה השראה לרבים אחרים שעד היום הולכים בעקבותיה. מאז היא מובילה את תחום האסתטיקה המתקדמת בישראל ומובילה בפיתוחים וחידושים בתחומי הקוסמטיקה, האסתטיקה וה wellness.
לפני 15 שנה, השיקה את מותג הטיפוח הבינלאומי L.RAPHAEL Geneve, הזוכה להצלחה בבירות אירופה וארה"ב.

לאחרונה רכשה רפאל את רשת סטודיו  C,  שמתאימה בסינרגיה מושלמת לפעילות מרכזי היופי והטיפוח אשר בבעלותה. שני הסניפים הראשונים , שעברו שיפוץ במיליוני שקלים, נפתחו מחדש  במרכז  צמרות בהרצליה ובאשדוד.  הסניפים משלבים את השיטות  הוותיקות והאהובות של סטודיו C לצד שיטות חדשות יותר ואופנתיות יותר. בכל סניף  תפעל חנות למוצרי טיפוח וספא וצמוד אליהם יפעלו מספר חדרי טיפולים שיתמקדו בטיפולי פנים בסיסיים  בשיטות הידועות של רונית רפאל. לדברי רונית, קטגוריית מוצרי הטיפוח מהווה כבר כרבע מכלל הפעילות של החברה והיא צפויה לגדול מאד עם פתיחת הרשת בישראל והתרחבות הצפויה של L.RAPHAEL  בעולם

גם השנה רונית רפאל היא אחת מנותנות החסות בשבוע האופנה, קורנית FAC בנמל תל אביב  2023.

כבכל שנה צוותי רונית רפאל יהיו מאחורי הקלעים של התצוגות וידאגו שהדוגמנים והדוגמניות יקבלו טיפולי טיפוח וזוהר בדיוק כמו בשבועות האופנה ברחבי העולם.

בין הטפולים, טיפול הבהרה וריענון באמצעות גלי רדיו ומסכות ויטמין C , וטיפולי אוקסי.

לצד הפעילות המסחרית הענפה, רונית רפאל ממשיכה להתמקד בפעילות הציבורית שלה  ובתנועה שהיא הקימה הצבא העולמי נגד התעללות מינית  בילדים globalarmyagainstchildabuse למען קידום המודעות לפגיעות על רקע מיני בתוך המשפחה. ידוע כבר על למעלה מ 220 מיליון ילדים שנאנסו ועוברים התעללות מינית בתוך המשפחה על ידי אנשים קרובים שהם מכירים, אחים, הורים, משפחה וחברים קרובים, "מדובר במגפה של ממש ורק ערנות לתופעה וחינוך מגיל צעיר יכולים להוקיע את התופעה".

בוועידת הנשיאים והמנהיגים שנערכה לאחרונה בבאקו, הציגה רפאל את הבעיה ואת הפתרונות האפשריים במטרה לגייס את מנהיגי העולם לקחת חלק בהסברה למניעת תופעה איומה זו. מדובר בתופעה נפוצה כל כך שמודחקת לשולי החדשות ואנשים נרתעים מלטפל בה.

רונית רפאל גלית גוטמן וענת גורן בשבוע האופנה 2023 – צילום לנס הפקות
רונית רפאל גלית גוטמן וענת גורן בשבוע האופנה 2023 – צילום לנס הפקות

לאור הנאמר הפאנל שפתח את תצוגת האופנה של המעצב אהרן גניש, עסק בנושא זה בהובלתן של גלית גוטמן ודליה מזור. בפנל השתתפה גם רונית רפאל שסיפרה על הפעילות הבינלאומית שלה בנושא וגיוס האו"ם לטובת הנושא ולצידה הילה צור- שנחשפה בתוכנית המקור, מי שהייתה קורבן להתעללות מינית מצד אחיה וסיפורה זיעזע את המדינה.

מטרת הפאנל היא לקדם את השיח בנושא הרגיש, להעלות מודעות להיקף התופעה של פגיעה מינית בילדים, לקדם מדיניות וחקיקה, לעודד פניות ודיווח אודות ילדים נפגעים, כשהמסר הוא פגיעה מינית בילדים יכולה לקרות בכל מקום, ללא קשר למיקום גאוגרפי, למעמד סוציו אקונומי, לדת, למין או למגזר. אם רק נהיה מודעים לסימנים, שיחה אחת שלנו יכולה להציל חיים שלמים. לפי משרד הרווחה, בשנת 2021 טופלו 7,004 ילדים במרכזי ההגנה של משרד הרווחה, כאשר 78% מהמקרים שטופלו במרכזים היו בעקבות חשד לפגיעות מיניות (5,484). מקרב הילדים שטופלו בחשד שנפגעו מינית, 33% היו בנים (1,831) ואילו 67% היו בנות (3,653) ווהנתון העצוב: 1,846 ילדים הגיעו בשל חשד לפגיעה מינית בתוך המשפחה. ככל שהשייכות המגזרית היא דתית יותר – כך אחוז הבנים הנפגעים גבוה יותר, 63% מהילדים המטופלים ברווחה בשל פגיעה מינית, הם דתיים וחרדים. הסיכוי של ילד דתי להיפגע, גבוה יותר מפי-שלושה מילד חילוני – פי 1.4 מגודלו של ציבור זה באוכלוסיית התלמידים, בחינוך הממלכתי-דתי הבנים מהווים כמעט מחצית מהמטופלים בעקבות פגיעה מינית (48%). בחינוך החרדי הבנים מהווים למעלה ממחצית מהמטופלים בעקבות פגיעה מינית (53%).

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ריקוד

רקדניות בית הספר לריקוד של לילך פרידמן רקדו את "נובה"

תפריט נגישות