n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / כדורסל: יצחק פרי התפטר מתפקידו כיו"ר מכבי ראשון לציון!

כדורסל: יצחק פרי התפטר מתפקידו כיו"ר מכבי ראשון לציון!

רעידת אדמה בכדורסל הישראלי, יושב הראש המיתולוגי הודיע על סיום תפקידו במועדון!

יצחק פרי צילום עודד קרני

יצחק פרי, סיים את תפקידו כיו"ר מכבי ראשון לציון בכדורסל. אחד מאנשי הכדורסל הוותיקים בישראל שחזר למועדון לפני כעשר שנים, החליט לתת למישהו אחר להוביל את הקבוצה שנמצאת באחת השנים הקשות בתולדותיה.

בהודעה שהוציא פרי, הוא מסר: ״מאז חזרתי למועדון לפני עשר שנים השתלב המועדון בצמרת הכדורסל בארץ, השתתף בשבעה פיינל פורים, שלושה משחקי גמר פלייאוף, שלושה משחקי גמר גביע המדינה, זכה בגביע ווינר ובאליפות המדינה.

לא פחות חשובה העוצמה של מחלקת הנוער שמונה כ-1500 בני נוער וחרטה על דיגלה הישגים ספורטיביים, חינוך לערכים ותרבות. אני אדם שהולך בדרך שהוא מאמין בה וחשוב לי להיות נאמן לעצמי ולאחרים, ואין ביכולתי להוביל את המועדון ללא הלהט והאמונה שלי בדרך.

אני מאמין ביכולתו של המועדון להתמודד עם המשברים והקשיים שהוא ניצב לפניהם. אני בטוח שהנהלת המועדון תמצא את האדם הנכון להחליפני, ולהמשיך ולהוביל אותה להישגים.

אני משאיר אחרי מועדון מסודר, יציב מבחינה כלכלית, עם הנהלה מנוסה שלבטח תעשה את המקסימום להמשיך ולהצליח. אני אמשיך ללוות את הקבוצה בתור אוהד, ומקווה יחד עם כולכם שהקבוצה תתעלה על עצמה ותצליח לשרוד ולהישאר בליגת העל. רוח המועדון, האוהדים הנפלאים, בני הנוער שעובדים כה קשה על מנת להצליח ילוו אותי עוד שנים רבות״.

תגובת הנהלת המועדון: ״מצרים על החלטתו של יצחק פרי שהוביל את המועדון לשנים נפלאות והצעיד אותו להישגים יוצאי דופן, אנו מתחייבים בפני כל מי שהמועדון יקר לו להמשיך בכל הכח, יום ולילה על מנת לעמוד באתגרים העומדים בפנינו. הנהלת המועדון יחד עם ראש עיריית ראשל״צ תתכנס בקרוב ותדון במצב״.

תגובתו של יו"ר מנהלת ליגת העל שמואל פרנקל לעזיבתו של יצחק פרי: "מצער אותי מאוד שיצחק פרי בחר לעזוב את תפקידו כיו"ר מכבי ראשון לציון. פרי הוא אחד מעמודי התווך של הכדורסל הישראלי וחלק בלתי נפרד ממנו כבר שנים רבות.

ב- 10 השנים האחרונות, עם תקציב לא גדול, הגיע להישגים מרשימים ויפים עם מכבי ראשון לציון ובראשם זכיה באליפות ליגת ווינר סל ביוני 2016. בנוסף גם זכה עם ראשון לציון בגביע ווינר ב- 2018, הגיע למעמדי גמר רבים ואף לרבע גמר היורוקאפ.

יצחק פרי היה חלק חשוב בדירקטוריון ליגת העל, תרם רבות מניסיונו ומהידע שלו, מבחינה אישית ומקצועית הוא יחסר לי מאוד ואני בטוח שגם לשאר החברים בכדורסל הישראלי, אך צריך לכבד את החלטתו ואני מאחל לו ולמכבי ראשון לציון בהצלחה."

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-18 at 17.23.45_99d72a7f

שחקן צפרירים חולון הורחק ל-99 שנים!

תפריט נגישות