n
דף הבית / כללי / צפו בסרטון : מדוע הרשויות מתעלמות מאישה שמטרידה עוברים ושבים?

צפו בסרטון : מדוע הרשויות מתעלמות מאישה שמטרידה עוברים ושבים?

האישה, אלכוהוליסטית דרת רחוב, תוקפת ילדים באזור בית הספר זומר, מתנכלת ללקוחות של עסקים, מנסה לגנוב ארנקים ומקללת תושבים. בעל בית קפה: "היא בתת משקל, רוב היום לא בהכרה, היא מנוצלת מינית.. וזה רק עניין של זמן עד שיקרה לה משהו... היא פוגעת לנו בפרנסה". העירייה: ״אנו מודעים לטרגדיה האישית ומנסים לסייע בכל דרך של שיתוף פעולה ובדרכים נוספות שטרם השיגו את המטרה לכל הסובלים מהמצב״

.

"השבועות האחרונים נהיו בלתי נסבלים עבור בעלי העסקים ברחוב הרצל… אנחנו מתוסכלים ועצובים מהאדישות של המשטרה והעירייה", כך מספרת אנסטסיה, בעלת בית קפה ברחוב הרצל ברמת גן, שמוחה כנגד אוזלת היד של הרשויות שאינן מטפלות בהומלסית אלכוהוליסטית שמטרידה עוברים ושבים ללא כל סיבה

מזה כמה שבועות שבעלי העסקים סובלים מהתנהגותה של חסרת הבית. לדבריהם, היא מתנכלת, מטרידה, מקללת ומנסה לגנוב ארנקים מיושבי בתי הקפה. "אנחנו במצוקה אמיתית", כתבה אנסטסיה בפוסט שפרסמה בסוף השבוע. "הרצל תמיד היה רחוב מלא בדרי רחוב ולעיתים קרובות אנחנו פוגשים אנשים קשיי יום ומשתדלים תמיד לגלות סבלנות והכלה ולעזור במה שאפשר.

"השבועות האחרונים נהיו בלתי אפשריים עבור כל בעלי העסקים ברחוב הזה! ישנה בחורה חסרת אונים שמנוצלת על ידי אדם שקונה לה מדי יום בקבוק וודקה במכולת. כבר בשעה 8 בבוקר היא מסתובבת שיכורה, מאיימת ותוקפת ילדים וילדות בבית ספר ׳זומר׳ ואת הלקוחות של העסקים ברחוב… היא מתנהלת באלימות כלפי לקוחות הקפה שלנו, חוטפת להם מזון מהיד, מנסה לגנוב ארנקים וצורחת על ילדות שהן מכוערות…".

לטענת אנסטסיה היא הזמינה את המשטרה, הפיקוח העירוני, אבל הרשויות לא עושות דבר כנגד התופעה. "הזמנו משטרה, אמבולנס ושיטור עירוני בכל יום בשבועיים האחרונים. כשהשוטרים מגיעים (לרוב הם בכלל לא מגיעים לקריאות שלנו) הם אומרים שהם מכירים אותה ועוזבים אותה… הגיעו מהרווחה ואמרו שהם מכירים אותה וחזרו על עקבתיהם… הבחורה נמצאת בתת משקל ורוב היום היא ללא הכרה. לא אוכלת כלום ורק שותה וודקה."זה רק עניין של זמן עד שמשהו נורא יקרה לבחורה הזו – שמתפרצת לכביש ולפעמים מתעלפת ונופלת על הכביש".

לדבריה, התעלמות הרשויות וחוסר המענה לבעיה, פוגע בעסקים. "הפגיעה בפרנסה כבר מורגשת בכל העסקים שסביבנו. אנחנו כולנו חסרי אונים מול חוסר הרצון של הרשויות לקחת עליה חסות אמיתית לאורך זמן".עוד טוענת אנסטסיה, כי האישה מנוצלת מינית על ידי מי שדואג כמעט מדי יום לרכוש עבורה אלכוהול. "הוא אילץ אותה לבצע בו מין אוראלי באמצע היום. זה ניצול לכל דבר. אני מבקשת עזרה מכל מי שיכול – מה אנחנו יכולים לעשות כדי לפתור את המצב ולדאוג לה למקום טוב יותר?? אנחנו מתוסכלים, כואבים ועצובים על האדישות ההורגת של המשטרה והעירייה.תעזרו לנו בבקשה ותתייגו כמה שיותר כדי שראש העירייה ועירייה כבר ישימו לב לבעיה. אנחנו ממש במצוקה אמיתית".

מעיריית רמת גן נמסר בתגובה: ״הנושא קורע לב, מוכר לעירייה ולאגף רווחה ושירותים חברתיים ומטופל לאורך יותר משנה. לאור רמת העניין והמטרד לציבור, ראש העיר מלווה את הטיפול באופן אישי כולל ביקורים שלו בשטח ופניות שלו לרשויות המוסמכות האמונות על בטחון ובריאות הציבור.מטעמי צנעת הפרט לא נפרט אודות הנושא. יובהר כי על פי חוק במדינת ישראל ובהתאם לכללים ולנהלים שנקבעו, ככלל, לא ניתן לאשפז/לטפל באדם בכפייה.
אנו מודעים לטרגדיה האישית ומנסים לסייע בכל דרך של שיתוף פעולה ובדרכים נוספות שטרם השיגו את המטרה לכל הסובלים מהמצב.״

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

קרדיט: pixabay

מאז ועד היום: טבעות אירוסין ונישואין

תפריט נגישות