n
דף הבית / בת ים / כמה רכבו תושבי בת ים על קורקינט בשנת 2023?

כמה רכבו תושבי בת ים על קורקינט בשנת 2023?

חברת Dott מדווחת על נתוני צמיחה בשנת 2023 בכל העולם ובישראל במיוחד, כאשר מרחק הנסיעה הממוצע העולמי על הכלים של Dott עלה ב-8% לעומת השנה שעברה.

קורקינט צילום דוט DOTT
צילום: DOTT

חברת Dott מדווחת על נתוני צמיחה בשנת 2023 בכל העולם ובישראל במיוחד, כאשר מרחק הנסיעה הממוצע העולמי על הכלים של Dott עלה ב-8% לעומת השנה שעברה.

Dott, חברת הקורקינטים האירופאית שהגיעה לישראל בשנת 2022 ומפעילה אלפי קורקינטים ברחבי תל אביב-יפו, רמת גן, גבעתיים, חולון, פתח תקווה ובת-ים, נחשבת לאחת החברות הירוקות בתחומה בעולם, ומפעילה מעל 50 אלף קורקינטים ואופניים חשמליים במעל 40 ערים בעולם, כאשר החזון העולמי שלה הוא "free our cities with clean rides for everyone" – הוצאו לחופשי את הערים שלנו עם רכיבה נקייה וירוקה. כחלק מהחזון שלה, החברה מאמינה ששימוש בקורקינטים הוא פתרון ליבה בצמצום מספר הרכבים בכביש, עידוד שימוש בתחבורה ציבורית וקישוריות בין נקודות רכבת, מטרו ואוטובוס.

עם העלייה ביוקר המחייה ברחבי העולם ובישראל, אנשים מחפשים לחסוך בהוצאות היומיומיות שלהם. בישראל, Dott מדווחת על מעל 2 מיליון ק"מ של רכיבות בשנה האחרונה, זמן רכיבה ממוצע של 10.6 דקות ו-2.25 ק"מ בממוצע לרכיבה. שעות השיא של הרכיבות בישראל הן בין 8:00 ל-9:00 בבוקר ובין 17:00 ל-18:00 אחר הצהריים. סף הפחמן שנחסך ברכיבות על הקורקינטים של Dott בישראל הוא 235,017.

ומה בבת ים? מרחק הרכיבה הממוצע לנסיעה של תושבי בת-ים בשנת 2023 על הקורקינטים של Dott היה 3.3 ק"מ וזמן רכיבה ממוצע היה 14.24 דקות

אנרי מויסינאק, מייסד שותף ומנכ"ל Dott: "בשנה האחרונה חל שינוי בשימוש בשירותים המשותפים שלנו, כאשר הרוכבים בחרו בנו לעתים קרובות יותר ולרכיבות ארוכות יותר. העלייה הדרמטית בשימוש במינויים מראה שברגע שהרוכבים מגלים את הנוחות והיעילות של הקורקינטים והאופניים החשמליים המשותפים שלנו, הם סומכים עלינו שנספק שירות בטוח ואמין, כל יום".

מירב סלע, מנהלת קשרי הממשל של Dott בישראל: "הרוכבים שלנו בכל העולם רכבו יותר, רחוק יותר ובתדירות גבוהה יותר השנה, הם משתמשים בקורקינטים שלנו באופן יומיומי כדיי להגיע למקומות העבודה, תחבורה ציבורית וגם למטרות פנאי. הרוכבים רואים בנו כאפשרות הזמינה והאטרקטיבית ביותר לנוע בתוך העיר כחלופה לרכב פרטי".

בן גלי, מנהל הפעילות של Dott בישראל: " שנת 2023 הייתה שנה מוצלחת לדוט, חווינו ביקוש גדול מהמשתמשים וגם מהרשויות המקומיות בישראל ובעולם. זכינו וחידשנו פעילות בערים מרכזיות כמו לונדון, בריסל ומילאנו. גם בישראל דוט המשיכה להתרחב לערים חדשות. הבאנו לישראל משלוחים של כלים נוספים שפרסנו בערים חדשות ובערים שהנתונים הצביעו בהם על ביקוש וצריכה מוגברת.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות