n
דף הבית / בקעת אונו / חדשות בקעת אונו / ליאת שוחט: "זו חציית קו אדום, כשהדברים הללו מגיעים אליך לפתח הבית"

ליאת שוחט: "זו חציית קו אדום, כשהדברים הללו מגיעים אליך לפתח הבית"

ביום ראשון בשעות הערב הושלך רימון הלם לביתה של ראש עריית אור יהודה. בראיון ל'גל גפן' מספרת שוחט על תחושותיה, ומה עשתה באותם רגעים מפחידים

ליאת שוחט. צילום: ישראל פנחסוב
ליאת שוחט. צילום: ישראל פנחסוב

אירוע לא שגרתי התרחש אתמול (ראשון) בשעה 19:30 בערב כאשר ראש עיריית אור יהודה, ליאת שוחט, הייתה עם בני משפחתה בביתה. רימון הלם שנזרק לכיוון חצר הבית הרעיד את השלווה. שוחט, שמכהנת בתפקיד 5 שנים, נאלצה לראות כיצד ברגע אחד השקט באיזור שבו גרה הופר.

"זה אירוע לא נעים ואפילו מעציב, אבל אין לי ספק שאם למישהו היה מסר להעביר – הוא לא הצליח", מציינת שוחט בראיון ל'גל גפן'. "אירוע מהסוג הזה לא יכול להרתיע אותי כי אני יודעת בדיוק מה אני עושה והעובדה שהחוק והמנהל התקין הוא אור לרגליי. לא אתן שאף אחד יחזיר את אור יהודה אחורה".

מיד לאחר האירוע, נאלצה שוחט לשדר עסקים כרגיל ליד בתה בת ה-5 ולכן המשיכה לשחק איתה ולקחת חלק פעיל בהכנה לכיתה א' אותה היא עוברת. "זו חציית קו אדום כשהדברים הללו מגיעים אליך לפתח הבית", מוסיפה שוחט. "מי שעשה מעשה פחדני שכזה לא מבין שאירועים מהסוג הזה לא ירתיעו אותי. נהפוך הוא. אני עוד יותר נחושה כעת להמשיך בסדר שאנחנו עושים בעיר".

רימון ההלם שנזרק לביתה של שוחט
רימון ההלם שנזרק לביתה של שוחט. צילום: דוברות עיריית אור יהודה

האירוע כידוע נמצא בחקירת משטרה ונכון לעכשיו טרם בוצעו מעצרים. יחד עם זאת, החל מהלילה מוצמד לראש העיר מאבטח אישי. "זה לא נעים וזה פוגע בפרטיות, אבל זה חלק מהמחיר שמשלמים נבחרי ציבור לעשות את עבודתם. במשטרה כמובן מסרתי את כל המידע הרלוונטי מהאירועים החריגים שהתרחשו בשבועות האחרונים. כשנכנסתי לתפקיד, ידעתי שחלק מהדברים שאיתם אצטרך להתמודד אלו אירועים מהסוג הזה ולקחתי את זה בחשבון. אני מאוד נהנית לעסוק בפיתוח העיר, בחינוך, ברווחה, אבל יש גם את הצד השני של התפקיד שהוא חלק פחות נעים, אבל כשאני יודעת שמה שאני עושה הוא לטובת תושבי העיר, אני שלמה עם זה ב-100 אחוז. בשנים האחרונות אני פועלת במרץ לשנות סדרי עולם בעיר, להביא למימוש הפוטנציאל של אור יהודה ולהוביל אותה קדימה. האירוע הזה לא ירתיע אותי מלהמשיך בדרך הזו".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ניידת צקלאקה צילום דוברות משטרת ישראל

זה היה מהיר: נעצר חשוד בתקיפת החייל ברמת גן

תפריט נגישות