דף הבית / כללי / עפים על עצמם

עפים על עצמם

בחודש הבא, תתקיים במנהרת הרוח הראשונה בישראל- ה"פלייבוקס", תחרות של ארגון תעופת הגוף הבינלאומי, בו תושק גם ליגת הילדים בישראל.
במסגרת האירוע המהווה הזדמנות להתחרות ברמה העולמית, יתחרו המועמדים בקטגורית תעופה על הבטן תוך יצירת מבנים זוגות, ובקטגורית "פרי-סטייל". השיפוט יתבצע על ידי שופטים בעלי שם עולמי בעשרות מדינות באופן מקוון.
במהלך האירוע, מנהרת הרוח FLYBOX תארח למופע חד פעמי את אלוף העולם בתעופת גוף, פיליפ קורנז'אק. כמו כן, יופיעו הילדים והמדריכים של מנהרת הרוח FLYBOX במופע תעופה מרהיב.
ענף ספורט תעופת הגוף תופס תאוצה ברחבי העולם, ובאולימפיאדה שתיערך בשנת 2020 בטוקיו תיערך תחרות ראווה של הענף החדש. בניגוד לענפי הספורט האחרים, ענף מיוחד זה הוא ענף ספורט שוויוני, בו יכולים מתחרים להתחרות זה בזה ללא קשר להבדלי גיל, מין ומשקל. ענף תעופת הגוף פועל בישראל במסגרת התאחדות איילת לענפי הספורט התחרותיים הלא אולימפיים.

תעופת הגוף בראשון לציון

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תמונה של WhatsApp‏ 2024-05-07 בשעה 10.10.26_f340f86c

דניאל וייס שאיבד את שני הוריו בקיבוץ בארי בסינגל ראשון

תפריט נגישות