n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / גאווה: ראשון לציון בין חמש הערים המובילות במדד הגאווה

גאווה: ראשון לציון בין חמש הערים המובילות במדד הגאווה

גאווה עצומה לקהילת הלהט"ב בעיר, בהובלת אילנית הרוש,חברת מועצת העיר מחזיקת תיק הלהט"ב, ראשון לציון דורגה במקום המכבד והמכיל בטקס מרגש במעמד נשיא המדינה

Clipboard01

 

ראשון לציון, בהובלת מחזיקת תיק קהילת הלהט"ב אילנית הרוש, ממשיכה להוביל את צמרת הערים המובילות בישראל ביחסן לקהילת הלהט"ב. פעם נוספת דורגה ראשון לציון בין חמש הערים המובילות במדד הערים הגאות של הקהילה למען הלהט"ב, כשהרוש מוזמנת לבית הנשיא יצחק הרצוג, יחד עם ראש העירייה רז קינסטליך כדי לקבל תעודת הוקרה.

"אני גאה ומתרגשת על המקום בצמרת של העיר ראשון לציון במדד הערים הגאות של האגודה למען הלהט"ב", אמרה הרוש. "זה כבוד גדול להיות בין חמש הערים המובילות, מתוך 83 רשויות", הוסיפה הרוש והדגישה כי הציון הגבוה, 94, לא הפתיע אותה: "אני מכירה את הקהילה הנפלאה שיש לנו בעיר. אני יודעת את העבודה שמושקעת בה, תוך התוויית מדיניות שלי, בתמיכה של ראש העירייה, ובביצוע של מנהל קהילה, בראשות איריס ארונין, מנהל מתנ"ס שיכוני המזרח נועם דרסינובר ורכזת קהילת הלהט"ב בר חג'מה".

לסיום דבריה, הזכירה הרוש כי החודש הבא הוא חודש הגאווה. "כבכל שנה תהיה העיר צבועה בדגלי הגאווה, ייערכו אירועים גדולים וכמובן הפנינג גדול ובמרכזו מצעד הגאווה", סיפרה הרוש. "כל אלו שנערכים מדי שנה מצטרפים גם להישגים הגדולים שלנו בתחום זכויות הקהילה, וביניהם גם מרשם הזוגיות העירוני שייסדתי", הוסיפה לסיכום דבריה.

WhatsApp Image 2023-05-16 at 13.33.43
צילום: אילנית הרוש

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

תגובה אחת

  1. אני מצטרפת לפעילויות גאווה דרך עיריית רמת גן, משקיעים בטיולים ואני נאלצת לנסוע עד לשם בשביל להרגיש חלק מהקהילה דבר שלצערי אני לא מרגישה שקורה בעיר שלי.
    האם יש פעילויות לבנות 40+ בראשלצ?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

עציצים

ראשון לציון:מכת גניבת עציצי נוי ברחבי העיר

תפריט נגישות