n
דף הבית / מומלצים / משחק הקלפים שישדרג את יום גיבוש העובדים

משחק הקלפים שישדרג את יום גיבוש העובדים

ימי גיבוש עובדים הם חלק בלתי נפרד וחשוב מיצירת הווי נעים ומזמין עבור כל העובדים והעובדות שבחברה. הם מאפשרים לשבור את הקרח, יוצרים קשרים בין העובדים וסוללים את הדרך אל עבר היכרות מעמיקה הרבה יותר. כאשר הקשר שבין העובדים הוא יציב ועמוק יותר, כך הדבר סולל את הדרך אל עבר שיתוף פעולה הדוק, סיוע אלו לאלו ולבסוף – השגת יעדיה העסקיים של החברה. לצד אלו, ימי גיבוש עובדים גם עוזרים לחזק את הקשר שבין העובדים לבין בית העסק. ככל שנוצרת גאוות יחידה גבוהה יותר ויוקרתו של העסק עולה, כך נאמנות העובדים ורצונם לעבוד בארגון או בבית העסק למשך שנים ארוכות, עולה בהתאמה.

משחק הקלפים שישדרג את יום גיבוש העובדים
קרדיט לתמונה FREEPIK

עם 99ways – לכל יום יש פוטנציאל להיות יום גיבוש

הכירו את משחקי הקלפים של 99ways , המשחקים שיהפכו כל מועד ומועד ליום גיבוש מצחיק, שנון ומקורי במיוחד. בעלי ובעלות עסקים רבים משקיעים הון תועפות בימי גיבוש עובדים הכוללים טיול, אטרקציה, מסעדה וסגירת יום שלם שכולו מוקדש עבור העובדים. ומה באשר לעסקים קטנים אשר אינם יכולים להקדיש תקציב כה רחב? ומה באשר לעסקים גדולים אשר מעוניינים לחזק את קשרי העובדים גם מעבר ליום אחד בשנה? הפתרון הקומפקטי המגיע בחפיסת קלפים מהודרת, יאפשר לכם להפיק יום גיבושון בלתי נשכח והכל בתקציב אפשרי לחלוטין. המשחק מבוסס על קלפי שאלות ומשימות. כל השאלות באשר הן, נכתבו על-ידי קופירייטרים וסטנדאפיסטים וזאת כדי להבטיח שאלות שנונות, מקוריות ומצחיקות. השאלות אמנם יוצרות שיח עמוק וחושפות רבדים על גבי רבדים בקרב המשתתפים, אך הכול נעשה באופן קליל ומהנה במיוחד.

99 דרכים להכיר – המשחק המומלץ לגיבוש לעובדים

במדריך הבא שנכתב על-ידי צוות 99Ways, תוכלו למצוא את ההמלצות על המשחקים שידייקו בול את האווירה של צוות העובדות והעובדים, ושבאמצעותם תחזקו את הקשרים ותצרו יחסים מגובשים ומלוכדים יותר. כאן נשמח לספר לכם על המשחק שהתחיל את הכול, המשחק שעל שמו גם קרוי האתר, הלא הוא – 99 דרכים להכיר. המשחק מיועד לכולם, לאנשים שמכירים זה את זה, וגם לזרים לחלוטין. כך למעשה, אם יש לכם עובדות או עובדים שזה עתה הגיעו לארגון ועוד טרם מצאו את מקומם בקרב הקולגות למשרד, המשחק הבא יקפיץ את היחסים בכמה וכמה שלבים.

כיצד המשחק עובד?

אתם שולפים קלף, מקבלים שאלה ואתם גם עונים עליה. השאלות כולן ככולן נועדו לנבור ברבדים העמוקים של האדם, אך מבלי שהן יוצרות כעס, מבוכה או תחושת אי נעימות. 'איזה מאכל מחזיר אותי הביתה?' – דמיינו עובד חדש ששולף את הקלף ומספר לכם על המאכל שהוא חשב עליו. די בתשובה זו כדי לפתוח בשיחה קולחת. 'מהם 3 התנאים שלי שרק אם ימולאו, אטוס למשימה בחלל?' – מי יודע מה תהיה התשובה בקרב כל אחד מן העובדים? שאלה שכזו יכולה להוביל גם היא לשיחה שנונה ומצחיקה ודיון בין כל העובדים שבמשרד. רוצים לדעת יותר? באתר 99Ways תוכלו להתכתב ולהתייעץ עם צוות האתר בכל שאלה, ולקבל מענה אנושי באופן מהיר.

  • תוכן ממומן
99 דרכים להכיר
קרדיט לתמונה רוית שהם דהן

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

קרדיט: FREEPIK

השכרת למבורגיני בדובאי

תפריט נגישות