n
דף הבית / כללי / המדף של בתי: מתנות מדהימות לפסח

המדף של בתי: מתנות מדהימות לפסח

כל הבישום הכי חדש לרגל החג, מארז של ללין, אינטימה עם בגדי נוחות, קוסמטיקה, נרות ריחניים ועוד

בתי טו באב
צילום:fabria1975

Laline הרשת הבינלאומית לטיפוח הגוף ומוצרי האווירה משיקה לקראת האביב וחג הפסח ניחוח חדש במהדורה מוגבלת:
YUZU ניחוח בהשראת פרי היוזו, פרי הדר יפני, אצילי וארומטי.


קולקציית ה- YUZU  שואבת את השראתה וגווניה משדות היוזו הירוקים והצהובים, לצד שמי האביב התכולים, מלווה ברוחות אביב ופריחה של ניחוח מתקתק מרענן ומבשרת על בוא האביב ועל תקופה של צמיחה והתחדשות.

הניחוח החדש ישולב בסדרת המוצרים הקלאסיים של הרשת, כמו: פילינג גוף, מי גוף, קרם ידיים, קרם גוף, קרם ג'ל קולינג, קצף אמבט וגוף, דיפיוזר קלאסי, מי גוף ושיער, בושם אווירה, נרות אוויר, תיקי רחצה ותיקי איפור.

 

 

ללין – מארז רחצה מפנק 249.9 שח צילום VIP DESIGHN
צילום VIP DESIGHN 

 

 

מותג התכשיטים הנחשקTOUS  מצליח שוב לרגש!

והפעם עם בושם חדש וייחודי לאישה: TOUS LoveMe THE SILVER PARFUM 

LoveMe THE SILVER PARFUM הוא ניחוח אלגנטי ומתוחכם שהודות לעלי הכותרת של זר פרחי יסמין זוהר וורדים עדינים הזורחים בשמש חמימה, הופך להיות מרכז תשומת הלב.
מושק פתייני עולה תחילה ומפנה את מקומו למנדרינה כתומה ואפרסק קטיפתי, התורמים מצידם טריות משכרת, כשלאחר מכן מתפרצים תווי עומק חמימים וכריזמטיים של עץ סנדלווד.

TOUS LOVE ME SILVER 329 ILS Credit- TOUS
TOUS LOVE ME SILVER 329 ILS Credit- TOUS

 

אקווה אלגוריה- הארווסט עד 95% רכיבים ממקור טבעי  קולקציית אקווה אלגוריה מבית גרלן

 

קולקציית ניחוחות אוונגרדיים קרובים לטבע שהושקה ב-1999 ועם המצאתה מחדש הפכה להיות מניפסט וסמל של ערכי בית גרלן. היום הניחוחות העליזים והאלגנטיים שלה ארוגים מרכיבים ממקור טבעי שנבחרו בקפידה על-ידי בשמי גרלן מגנים ברחבי העולם. בקבוק הדבורה הסמלי, שעוצב מחדש לחלוטין מבחינה אקולוגית, עשוי כעת זכוכית ממוחזרת ומיוצר כולו בצרפת. באופן דומה, הניחוחות עובדו מחדש בקפדנות כדי לכלול עד 95% רכיבים ממקור טבעי* ופורמולות המיוצרות עם אלכוהול סלק אורגני. קמפיין חדש ויוצא דופן שמוביל יאן ארתוס-ברטרנד, צלם, במאי ועיתונאי צרפתי, פעיל וסמל בינלאומי למאבק בתחום שמירת הסביבה, מלא בתמונות יפהפיות להפליא שהופקו עם טביעת רגל פחמנית מינימלית.

AQUA ALLEGORIA – HARVEST 667 ILS
AQUA ALLEGORIA – HARVEST 667 ILS

 

 

Gentleman Society

Gentleman Society הוא הניחוח החדש לגבר מסדרת הבשמים Gentleman , מבית ג'יבנשי.

בשנת 1975 הושק הבושם הראשון והאייקוני GIVENCHY GENTLEMAN מבית ג'יבנשי. שם אייקוני זה, ג'נטלמן- טעון במשמעות, נכנס להיסטוריה של ג'יבנשי אך הזמנים השתנו וכך גם הג'נטלמן…

היום, ג'יבנשי החליטה שהגיע הזמן ליצור ניחוח אייקוני חדש לגברים כדי ללכוד אותם בריח מהפנט וממכר.

ניחוח ייחודי זה מורכב משילוב של ארבעה מרכיבים-
רביעייה של וטיבר בר קיימא (מחווה ל-4G  שלנו) מביא את הניחוח העמוק, מסתורי עצי יחד עם וניל אבסולוט שהופך את הניחוח לחושני וממכר. אליהם מצטרף נרקיס פראי לאלגנטיות ותחכום והמרווה מכניס רעננות.

האריזה החיצונית, כולה בצבע כסף בוהק עם גבולות שחורים, מביאה תחכום, מאותם קודים של הבושם הנשי האייקוני L'INTERDIT. הצבע הכסוף הוא מחווה ללוגו 4G  הכסוף-מתכתי המוטבע כסמל של הבית.

Gentlman 529 ils
Gentlman

 

נייטולוג'י 

 

ללילה יש קסם מיוחד. יש בו משהו שהופך אותו לאטרקטיבי ומסתורי בעת ובעונה אחת.
זהו הזמן שבו החושים שלנו, התנועה שלנו, התגובות שלנו, שהיו בביצועים מקסימליים בשעות היום, נמצאים במצב אחר. 

סינרגיה משכרת, איחוד בהרמוניה מושלמת הבולטת במהותה החזקה והייחודית, המיועדת לאוהבי בלעדיות וייחודיות אמיתיים. נייטולוגי הוא הדרך החדשה לחוות בושם.

עולם שבו נוצרת מערכת יחסים חושית ופיוטית בין היקום הלילי, המדע וניחוחותיו.

משפחה של חמישה ניחוחות  EAU DE PARFUMS (-או דה פרפיום) שנולדה מהתערובות המורכבות של חומרי גלם מקוריים ובלתי ניתנים להשוואה. עם איכות יוצאת דופן שמעירה את החושים ועוזרת לתפוס את המקור האמיתי של היופי. הניחוחות כולם הינם יוניסקס ומתאימים לאוהבי האקסקלוסיביות והייחודיות שמתירה חותם אישי.

Credit- Nightology מחיר 529 ₪ (1)
Credit- Nightology

 

בית סלבטורה פראגמו מרחיב את קולקציית בשמי הנשים של סניורינה עם השקתה של Libera  Signorina
או דה פרפום תוסס ומפתיע בהשראת הגישה העצמאית והאופטימית של סיניורינה המודרנית.

סיניורינה ליברה, המשקפת את מומחיות הניחוח של פרגאמו, היא תערובת גורמנד פרחונית מושקית המתגלה אט אט בקרשנדו עוטף של תווים מפתים ובלתי צפויים. 

תערובת מאסק פרחונית מועשרת באגס קטיפתי וברגמוט המעניק רעננות ארומטית. 

כמו קרן אור משמחת, הניחוח מבטא תחושה פנימית של שמחה מהולה באנרגיה חיובית המאפשרת לכל אחת את האומץ לבטא את עצמה בחופשיות.

Credit Ferragamo
Credit Ferragamo

 

 

 

BVLGARI MAN בולגרי מרחיבה את קולקציית בשמי הגברים שלה עם השקתו של  Man Rain Essence או דה פרפום מרענן וממריץ המצטרף לסדרת בשמי הגבר מבית בולגרי- ניחוחות גבריים הרותמים את כוחו האינסופי של הטבע .

הניחוח, עצי – רענן – מאסק שעוצמתו מתבטאת במינרליות רבת עוצמה מזכירה את שקיפותו הטבעית של הגשם. תמצית תה ירוק ותמצית תפוז מחיים את הרעננות. אקורד לוטוס לבן ואקורד קריסטל מאסק מעניקים שקיפות פרחונית.

Man Rain Essence מצטרף לקולקציית בשמי הגבר  Bvlgari Man הכוללת בתוכה ארבעה בשמים אייקוניים המספרים סיפור מפואר דרך ניחוחות גבריים הרותמים את כוחו האינסופי של הטבעי רכיבי. Bvlgari Man In Black, Bvlgari Man Wood, Bvlgari Man Glacial Essence, Bvlgari Man Terrae Essence.

Bvlgari

 

 

מותג הקוסמטיקה GA-DE גאה להציג את שובו של האייקון:  ICON MUSK OIL GOLD EAU DE PARFUM

ממכר. נוצץ. חושני.

ICON MUSK OIL GOLD בעל ניחוח מוזהב המגדיר מחדש חושניות, אלגנטיות, בטחון עצמי ונשיות שהיא רכה ועוצמתית בו זמנית.

הוא שואב את השראתו מהמורכבות של האישה המודרנית, הנהנית מחיים של חופש ותנועה. האנרגיה היצירתית והחיובית שלה נשבתה בניחוח המנציח אותה במיטבה – מסקרנת ומהפנטת.

ג'ייד בושם ICON MUSK OIL GOLD מחיר 189 שח צילום יחצ (7)
ג'ייד בושם ICON MUSK OIL GOLD . צילום יח"צ

 

 

בית הבישום JAGUAR משיק בושם חדש לגבר JAGUAR CLASSIC ELECTRIC SKY

בית הבישום JAGUAR משיק את הניחוח החדש לגבר JAGUAR CLASSIC ELECTRIC SKY לגבר הקרייריסט, הבנוי לריגושים שתמיד מחפש אתגרים חדשים ותמיד בתנועה. הבושם בעל ניחוחות ירוקים ורעננים של ניקיון, עם נגיעות ארומטיות של מרווה, גרניום, לבנדר ונגיעות חמימות של אמבר.

JAGUAR – ELECTRIC SKY – לגבר – לילית קוסמטיקה – צילום יחצ חול (Custom) (1)
צילום: יחצ חול

 

 

 

CASTRO HOME, מותג כלי הבית והלייף הסטייל משיק את: קולקציית האביב לקראת חג הפסח המתקרב ובא

קסטרו הום, מותג העיצוב לבית של קסטרו, משיק את קולקציית האביב ובימים אלו יגיעו אל החנויות אוסף הפריטים החגיגיים בקולקציה המתאימים לאווירת החג. הקולקציה המוקפדת כוללת תמהיל מוצרים המתכתבים עם המגמות העדכניות ביותר בדגש על איכות, סטייל ומחירים נגישים.

קולקציית ההום מורכבת מחמישה סיפורי השראה  מרכזיים אשר נותנים מענה למגוון הצרכים של הלקוחות:

Pure White  קולקציה אשר כל כולה מבטאת את התחכום שבפשטות – הלבן הנקי, הקלאסי שתמיד נשאר באופנה.

Blue Vibesכמו באופנה כך גם במוצרים לבית, שאבנו את ההשראה לקולקציה ממדינות השוכנות לחופי הים התיכון – יוון ודרום ספרד.

Dessert Sun קולקציה בעלת טקסטורות בוהו שיק מחומרים טבעיים – קש, עץ, שיטה, במבוק, פשתנים  ועוד.

Green Zen הצבע הירוק האופנתי ממשיך איתנו גם באביב ומחבר אותנו לטבע.

Little Homeלראשונה CASTRO HOME משיקה קטגוריה חדשה – קולקציה ייחודית לילדים ותינוקות מבדים איכותיים ובעיצובים שובי לב

CASTRO HOME – כלי אוכל בעבודת יד 34.90שח-69.90שח צילום סטודיו קסטרו
צילום סטודיו קסטרו

 

 

ריחות של תשוקה: מותג הלייפסטייל העילי EUNOIA, משיק בוטיק פופ אפ ראשון בקניון רמת אביב

המותג המוכר בעיקר בזכות נרות הבטון ארוכי הטווח ועתירי הריח, משיק קטגוריית טיפוח חדשה ויוקרתית

כעת, עם בוא האביב משיק המותג האקסקלוסיבי חנות פופ-אפ בקניון רמת אביב, עם מיטב המוצרים המוכרים והנחשקים: קולקציית נרות חדשה בגדלי הענק המוכרים של המותג, וכן ליין טיפוח חדש עם ניחוחות שיסובבו כל ראש בחדר. כך, נחשף ומוצע לקהל להנות מהניחוח שקיים בבתים הכי יוקרתיים ומפורסמים בישראל.  

בקולקציית הטיפוח החדשה, יושקו מוצרים בשלושה ניחוחות חדשים : הרבל, נומד וסובליים ווד, בשלל מוצרים כגון: סבוני גוף ופנים, קרמי לחות לגוף ולפנים, מפיצי ריח ומגוון נרות בגדלים שונים, מקטנים ועד נר ענק במשקל 15 ק"ג בכלי בטון או זכוכית.

Processed with VSCO with a4 preset
צילום: עומר סבח

 

חדשנות נוספת מבית דוקטור עור!

דוקטור עור מרחיב את סדרת Booster OR ומשיק בוסטר אנטי אייג'ינג לפיסול ומיצוק הצוואר והמחשוף ובוסטר עוצמתי ללילה לשיקום העור. מכילים רכיבי פטנט חדשניים המותאמים לצרכי העור לתוצאות אפקטיביות נראות לעין

דוקטור עור, מותג הדרמו-קוסמטיקה שפותח על ידי רופאי עור, מקבוצת ניאופרם מוצרי צריכה, מרחיב את סדרת Booster OR שמוצריה מספקים מענה ממוקד ועוצמתי לסוגי ומצבי עור שונים ומשיק שני בוסטרים חדשים המצטרפים לסדרה: בוסטר FIRM- RE- בוסטר אנטי אייג'ינג עם רכיב פטנט ייחודי לשימוש באזור הפנים, הצוואר והדקולטה (מחשוף) למיצוק, פיסול וטיפוח העור ובוסטר NIGHT – בוסטר לילה עוצמתי לשיקום העור.

Booster_Re ferm+bottle (1)

 

triumph מותג ההלבשה התחתונה והפנאי המוביל בעולם משיק את קולקציית הלבשת הפנאי והבית לקיץ 2023

הקולקציה כוללת מגוון פריטים אופנתיים שניתן ללבוש בבית בדגש על נוחות מקסימלית מבדים רכים ונעימים במיוחד שלא מרגישים בכלל על הגוף

 

טריומף קיץ 2023 מחיר 300 קרדיט צילום יחצ חול (2)
צילום יחצ חול

 

 

Be a NINJA

המותג נינג'ה מתרחב לקטגוריות חדשות ומשיק לרגל פסח קולקציית סכינים חדה וקולקציית כלי בישול הכוללת סירים ומחבתות וורסטילים

"נינג'ה" מותג שחרט על דגלו להביא לכל קטגוריה בה הוא פועל את בשורת החדשנות והטכנולוגיה, כבר כבש את ישראל עם למעלה ממיליון מכשירי בישול שונים הפרושים במטבחי ארצנו. מדובר במותג על הכי נמכר ברשתות החשמל בשנת 2022, ללא ספק סיפור הצלחה יוצא דופן ההולך ומתעצם. לקראת פסח, שריג אלקטריק היבואנית הרשמית של המותג נינג'ה, מרחיבה את עולמה של נינג'ה ומשיקה הן קולקציית סכינים חדשה והן קולקציית כלי בישול מגוונת. המוצרים כמו כל יתר המוצרים של נינג'ה מאופיינים בוורסטיליות, חדות, איכות וייחוד.

מחבת מסדרת פוסיבל של נינג'ה, POSSIBLE PAN לאינסוף אפשרויות בישול במחבת אחת, 749 שח. קרדיט שריג יבואן ןרשמי
צילום: שריג יבואן

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

קרדיט: pixabay

מאז ועד היום: טבעות אירוסין ונישואין

תפריט נגישות