n
דף הבית / עמוד הבית ראשי / חתונה בימי קורונה

חתונה בימי קורונה

מחנכת בבית ספר "יעקב כהן" בקריית אונו התחתנה ב- zoom כשהצוות החינוכי והתלמידים משתתפים

אהבה בימי קורונה (1)

בשבוע שעבר, בצל הקורונה, התחתנה מאי שרמר, מחנכת כיתה ג'6 מבית הספר יעקב כהן בקריית אונו. כמו שכולם יודעים בימים אלה, תכניות לחוד ומציאות לחוד, כך שבמקום חגיגה גדולה ומשותפת, הצטרפו אליה הצוות החינוכי מבית הספר ותלמידי כיתתה, לשידור החופה ב- zoom. למרות השידור מרחוק, כולם התרגשו מאד ממעמד החופה, בנוסף, הנהלת בית הספר והצוות שלחו מתנה לזוג הצעיר עם איחולי מזל טוב.
מאי שרמר: "שבוע של חוסר וודאות היווה אתגר אמיתי להתמודדות עם המצב. עד אותו היום בכלל לא היינו בטוחים אם נתחתן או נדחה. רק בשעות הצהריים קיבלנו את ההחלטה להתחתן. חוסר הידיעה והקושי לתכנן איך ומה בדיוק יקרה, הובילו את חברתי ורכזת השכבה שלי, רותם יעל חרזי, להצטרף ולעזור במשימה. היא דאגה לזמר, גבריאל שרם, שהגיע והפתיע אותנו ברגע המאושר בהתנדבות, עזרה לנו בהחלטה לבצע את החופה מתחת לבית, יחד עם השכנים המדהימים שלנו ובעיקר הייתה שם בשבילי לדאוג שאשמח ואהיה עם חיוך על הפנים. חברותיי לעבודה דאגו גם שתהיה מערכת הגברה ושיגיע מעצב שיער לגרום לי להרגיש במיטבי. כל ההתגייסות סביבנו הייתה מרגשת ומדהימה."

מאי שרמר עם בחיר ליבה, גל, מצטלמים. צילום: רותם יעל חרזי
מאי שרמר עם בחיר ליבה, גל, מצטלמים.
צילום: רותם יעל חרזי

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

IMG-20240419-WA0016

שריפה ותאונה קשה הלילה בחולון

תפריט נגישות