n
דף הבית / רחובות / חדשות רחובות / האהבה מעבר לפינה

האהבה מעבר לפינה

WhatsApp Image 2023-10-05 at 12.03.28

מגיל קטן צופה אמיל רינגר בטלנובלות ישראליות ובסרטים ישראלים וכל חייו חלם להיות שחקן. לאחר שעסק בפיתוח גופו ועבד כמאמן כושר החליט לעשות שינוי בחייו ולמד משחק בניסן נתיב. בימים אלו הוא משחק בתפקידים שונים ובפרסומות רבות ומקווה להשתתף בסדרה ישראלית

"מגיל קטן אני צופה בטלנובלות ישראליות ובסרטים ישראלים כמו: 'אהבה מעבר לפינה', 'הבורר', 'עספור', 'אחת אפס אפס', 'אמא ואבז' וכו'. השחקן שממנו אני לוקח השראה הוא יהודה לוי, שמביא לבמה את התרבות הישראלית ומצליח להיכנס בענק לכל דמות שהוא מגלם. החלום שלי זה לגלם דמויות חדשות, דברים חדשים שעוד לא ניסיתי ויאתגרו אותי, ולגרום לצופים ליהנות מזה כמוני. המורה שלי בבית ספר למשחק מול מצלמה היה דור צויגנבום. הכלים שקיבלתי מהקורס שלמדתי הם: להצליח לגלם כל דמות, שהמצלמה היא החבר הכי טוב שלי, להרגיש נוח מול המצלמה, להגיש את הטקסט ולהתכוון אליו ולגלות את עצמי מחדש. עברתי תקופה מאתגרת ועוצמתית, למדתי על עצמי שיש לי את היכולת לגרום לצופה לחוות, להאמין ולהרגיש את מה שאני מגלם. הקושי הגדול בלימודי משחק הוא הדרישה להיות מסוגלים לספוג ביקורת ותחרותיות רבה".

כך אומר אמיל רינגר, בן 29 מראשון לציון, שכל חייו חלם להיות שחקן ובימים אלו נחוש לצאת לדרך חדשה. הוא משחק בתפקידים ובפרסומות לפאמפי תדלוק בתחנות דלק, חברת ד"ר קומפורט מזרנים, ישראכרט, קידום בית שאן וחברת שורשים. הוא השתתף בשחזור בסרט דוקומנטרי שאמור להיות משודר החודש בערוץ 14 והשתתף בהפקה של ארגון בוני עולם. החלום הגדול שלו הוא לשחק בסדרה ישראלית.

אמיל נולד בחולון כילד סנדוויץ' במשפחה עם שלושה אחים. עד גיל 15 סבל מעודף שומן עד שהגיע למצב שבו אנשים וקרובי משפחה התחילו להעיר לו על המשקל שלו. "החלטתי לעשות שינוי משמעותי. בהתחלה התאמנתי אימונים ביתיים ולאחר תקופה נרשמתי לחדר כושר", הוא נזכר.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

הוא השקיע בבניית הגוף שלו, התגייס לחיל האוויר ובמהלך שירותו הצבאי השתתף בגיל 19 בתחרות פיתוח גוף עד גיל 24 וזכה בתואר "מר צפון". לאחר שירותו הצבאי התחיל ללמוד לימודי מאמן כושר בבית הספר מקצועות לספורט. "בתוך זמן קצר התחלתי לשנות לאנשים את החיים. עשיתי אימונים אישיים בפארקים ובחדרי כושר עד שהבנתי שיש תוכנית שיכולה להועיל יותר עבור אימונים אישיים אחד על אחד: תוכנית ליווי אונליין הכוללת תוכנית אימונים, תפריטי תזונה בהתאמה אישית וליווי צמוד לכל שאלה. ככה אותו מתאמן/נת יכול/ה לעשות את התרגילים באופן עצמאי ולא להיות תלויה במאמן פרונטלי ובנוסף להוזיל משמעותית את עלות התוכנית".

מגיל צעיר היה מכור לסדרות ישראליות ותמיד חלם להפוך לשחקן מצליח. בדרך הקשה הוא הבין שעל מנת להגשים את החלום הוא צריך לעבוד קשה. לאחר חמש שנים שבמהלכן עבד כמאמן כושר קיבל החלטה לעשות שינוי בחייו ויצא ללימודי משחק בניסן נתיב. הוא התחיל לפנות לסוכנים בדרך עצמאית, אך לצערו הדלת נסגרה פעם אחר פעם עד שהתחיל לחפש ברשתות ופנה באופן עצמאי למלהקים.
אמיל: "התחלתי להגיש קורות חיים ולהיפגש עם סוכנים, אך למרבה הצער הדלת נסגרה בפניי. הבנתי שיש עוד דרך שיכולה לעזור לי להצליח בתחום המשחק והיא לפנות למלהקים באופן עצמאי ברשתות החברתיות ולהראות להם את כישורי המשחק שלי. כך כבר לאחר סיום לימודיי התחלתי להשתתף בתפקידים שונים בקמפיינים רבים".

 

צילומים: יקיר שוקרון

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-05-01 at 20.22.17_e3209b7e

רכב התהפך על גשר קיבוץ גלויות

תפריט נגישות