n
דף הבית / אוכלים בחוץ / לא על הקרניבור לבדו

לא על הקרניבור לבדו

במסעדת "גסטון- סטייק האוס" במתחם האיירפורט סיטי, לא רק הקרניבור זכה לערב טעים במיוחד

מסעדת גסטון.. צילום אסף קרלה
מסעדת גסטון. צילום אסף קרלה

את מתחם האיירפורט סיטי אני מכירה היטב מאחר וגרתי במושב הצמוד לו במשך כמעט עשור. הפעם האחרונה שביקרתי באזור הייתה בדיוק לפני התפרצות הקורונה, והשבוע שבתי אליו בשמחה כדי לבקר במסעדת "גסטון- סטייק האוס". המסעדה שכנה ברעות עד לפני שלוש שנים, ואז עשתה ריילוקיישן למתחם האיירפורט סיטי.

ביום רביעי בשעות הערב למרבה השמחה, אין כמעט פקקים, ואנחנו מגיעים די במהירות למקום. חנייה יש בשפע ובחינם! המסעדה היפה והגדולה מתמלאת ככל שהערב מתקדם, בזוגות, משפחות ואפילו שולחן של עובדים מהבניין הסמוך שציינו אירוע משמח. וחייבים להגיד כי אין כמו אווירה עליזה כדי להתניע את התיאבון והערב. עמית המלצרית המקסימה שלנו, שפעה אינפורמציה ורצון טוב ויחד איתה בחרנו לראשונות: לחם הבית לצד סלסת עגבניות וקרם חציל (21 ₪), טאליאטה: נתחוני פילה בקר נאים מוגשים על מחבת לוהטת, הנצלים בשולחן ברוטב ציר בקר ויין אדום (64 ₪), סביצ'ה פאני פורי: דג טרי משתנה (אצלנו היה סלמון), פרי העונה, כוסברה, בצל סגול, צ'ילי חריף, שקדים קלויים ברוטב יוזו עשבים, מוגש בפאני פורי (65 ₪) וכמובן סלט עגבניות (56 ₪). נתחיל עם הפחמימה שאיתה אנחנו תמיד מתחילים- לחם הבית התגלה כפחמימה אלוהית המזכירה בריוש במרקם וברכות אך כמובן ללא חמאה (המקום כשר), מעין לחמניות תפוחות, קריספיות מבחוץ ורכות מבפנים שהיו מדהימות. נתחוני הפילה היו טעימים והם נצרבו על מחבת לוהטת שהגיע לשולחן בשואו נחמד. לא מדובר על מנה גדולה אבל לקרניבור היא הספיקה. מנת הסביצ'ה שהוגשה בתוך 4 פאני פורי (חטיף על בסיס חיטה המתנפח בטיגון עמוק ובתוכו חלל קטן) הייתה מנה מדהימה עם שילוב טעמים עדין ומדוייק אך מדובר במנה קטנה למדי.

הנתחים עוברים יישון. צילום אסף קרלה
הנתחים עוברים יישון. צילום אסף קרלה

מאחר ואני לא מתחברת לסטייקים, הזמנתי למנה עיקרית: חזה עוף בגריל במרינדת רימונים, סויה וצי'לי עם תוספת של פירה (64 ₪),  והקרניבור שמתחבר מאוד לסטייקים וגם עמית הסבירה  שכל הנתחים עוברים תהליך יישון של בין 17-21 ימים, על מנת להגיע לרמת טעם ורכות ייחודית, לא התלבט מדי והזמין סינטה 300 גרם ממותן הבקר, עם תוספת של שעועית מוקפצת ועשבי תיבול (148 ₪).  חזה עוף זו לא מנה שממריאה לפסגות קולינריים, אבל אני מאוד נהניתי ממנה וגם מהפירה שלדעתי היו יכולים להיות קצת יותר נדיבים אתו. הקרניבור טען שהסינטה שלו היה מעולה, בצלחת נפרדת הגיעה השעועית שהייתה טובה, ושוב גם פה היו יכולים להיות טיפה יותר נדיבים.

לקינוח בחרנו בהמלצת עמית בפאי לימון: בצק פריך, קרם לימוני, מרנג מושחם ופיסטוק (49 ₪) שהגיע ללא רטבים וגלידות והיה פשוט, טוב ויותר מהכל לא הרגשנו שמדובר בקינוח פרווה שזו המחמאה הכי גדולה שיש.

שורה תחתונה: מסעדה שהיא חוויה. לא פחות.

גסטון, הנגב 5, איירפורט סיטי

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

תגובה אחת

  1. כל זה ולא ציינתם אם כשר לא כשר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תמונה של WhatsApp‏ 2024-04-16 בשעה 12.20.50_d25fccf8

"אנחנו רוצים לתת לכולם הזדמנות לטעום"

תפריט נגישות