דף הבית / חדשות העיר / חגגו שבעים למדינה

חגגו שבעים למדינה

מי ליאור 

האירוע שנערך במקיף יא ראשונים, קידם את פני האח"מים והלוחמים  בחדר מיוחד שהוקצה להם, מקושט בצבעי כחול לבן וכרזות שהציגו את השיגי המדינה במהלך שבעה עשוריה.

תלמידי שכבה י'  שהתכנסו באודיטוריום הבית ספרי נרגשים, שמעו   דברים מפי קצין שריון ראשי  תא"ל גיא חסון אשר דיבר על  ערך השירות המשמעותי בצה"ל, חשיבותו  ותרומתו במערך ההגנה על המולדת והמדינה, וכנגזרת ממנו, טיבה ואיכותה של החברה בישראל.

איש משרד הביטחון, כפיר ביביטקו, שיתף את התלמידים במוטיבציה שהניעה אותו משחר ילדותו להתגייס לצבא, ובתוך כך  לעבור מסלול מרתק כלוחם ומפקד, ולהגיע לדרגות הבכירות בצה"ל  כמו גם לעסוק בתפקידו המשמעותי במשרד הביטחון.

בין הדברים שנישאו,  עלו סרטונים דוקומנטרים ואחרים, שהציגו את הישגי צה"ל ביחידות הים היבשה והאוויר, והותירו רושם עז בקרב התלמידים. הלהקה הצבאית  "אפטר" שהופיעה במחרוזת שירים צהליים ואחרים מכל הזמנים, תרמה  את חלקה האומנותי למסגרת אירוע ההצדעה להישגי המדינה.

את האירוע חתמו מעגלי שיח בכיתות בשיתוף מנחים משרד הביטחון לוחמים ולוחמות, מתוכם שלושה בוגרי בית הספר. בשיח העלו התלמידים סוגיות שונות המעסיקות אותם כמו נושא המצב הביטחוני הנפיץ, המפגש הראשוני עם הצבא, כיצד מתקבלים ליחידות שונות, חוויות מהשירות הצבאי, כיצד התגברו על קשיים בדרך ויכלו להם ועוד.

מנהלת המקיף שש שנתי, כרמן ניר: "תלמידנו חוו יום עוצמתי   ומשמעותי שלימד על ערכים, נתינה, מוטיבציה ואהבת הארץ. אנו מלאי גאווה על שהיינו  שותפים למיזם של האגף הביטחוני חברתי במשרד הביטחון וגאים בהישגיהם ותרומתם החשובה למען המדינה, של העושים בדבר".

צילום: באדיבות בית הספר

 

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

אולי יעניין אותך גם:

פתיחת סניף מקס סטוק בת ים. תמונה 2. קרדיט צילום- אוריה ברגיל

בת ים: תתחדשי בסניף חדש וגדול של מקס סטוק

תפריט נגישות