n
דף הבית / אוכלים בחוץ / אופטימיות זה שם המשחק

אופטימיות זה שם המשחק

למרות שהאומיקרון עדיין משתולל החלטנו לצאת ולהתנסות במנות החורף החדשות של רשת BBB. זה היה טעים, משביע ומעודד

לחמג'ון. צילום: גיל אבירם
לחמג'ון. צילום: גיל אבירם

ביום רביעי בערב, באזור התעשייה בהרצליה פיתוח, רואים את נזקי האומיקרון, המקום כמעט שומם לחלוטין. חניות יש ובשפע והמסעדות חצי ריקות. אבל אנחנו אופטימיים מטבענו ובטוחים שעוד רגע נחזור לשגרה, ולכן יצאנו לסניף של רשת BBB שהשיקו את תפריט חורף 2022  בהשראת הטרנדים הקולינריים הישראלים, והם כוללים מנות פתיחה, ספיישלים, סלטים, בשרים על הפלנצ'ה וקולקציית קינוחים מושחתים. לאחר שהתמקמנו בתוך המסעדה שדווקא לא הייתה ריקה, ואף הגיעו אליה עוד סועדים ככל שהערב התמשך (מה שהעלה את מצב הרוח),  פתחנו עם – לחמעג'ון: לחם בשר בתנור לבנים, עם ראגו טלה ונתחי בקר, טאבולה, ויניגרט עמבה הודית, טחינה לבנה, קרם עגבניות, שמן זית וסומק (49 ₪),  סינייה: חציל שרוף עם גרגירי חומוס וכמון, ראגו טלה ונתחי בקר פטרוזיליה, צנוברים, קרם עגבניות, טחינה וסחוג ירוק, מוגש לצד פרנה (49 ₪),

הסלטים החדשים. צילום: גיל אבירם
הסלטים החדשים. צילום: גיל אבירם

סלט שורשים מסולסלים: סלק, קולורבי, גזר, צנוניות, ג'ינג'ר, בצל אדום, בזיליקום וכוסברה, ויניגרט אסייתי פיקנטי, קינואה קראנץ', אגוזים וחמוציות (36 ₪) וסלט עוף מזרח ומערב- חסה ערבית, כרוב אדום, בצל ירוק, כוסברה, נבטי חמנייה, עגבניות שרי, צנונית, שעועית ירוקה, בוטנים שאלוט קריספי ורוטב ויניגרט, עם נתחוני עוף ופלפלים צרובים (59 ₪). דווקא המנה שהכי הפתיעה אותי הייתה סלט העוף שהיה עשיר מאוד בנתחי עוף צלויים ודי מעט ירקות, מנה טעימה וגדולה למדי. הקרניבור אהב מאוד את הלחמעג'ון שגם עליו פוזרו בנדיבות נתחי בקר, למרות שהוא לא היה גדול, הוא בהחלט היה משביע ומתאים לפתיח של שני אנשים. סלט השורשים היה סתמי למדי והסינייה היתה מנה טעימה ומשביעה וגם הפרנה שהגיעה לצידה הייתה חמימה, קריספית וטעימה.

בעיקריות הקרניבור לקח  אסאדו מפורק עם חלה: אסאדו בקר מפורק, מוגש על טחינה, משוואיה וגרגירי חומוס, עם בצל גריל וכוסברה, מוגש לצד חלה מתוקה וירקות שוק (69 ₪) ואילו אני הלכתי על מנה וותיקה- גארדן בורגר: קציצה של פטריות וגבינת חלומי מוגש בלחמניה כפרית (52 ₪)  עם תוספת של פירה (14 ₪). המנה של הקרניבור הייתה לו מאוד טעימה ובשרית כפי שהוא הכי אוהב, לדבריו הבשר היה מתובל נכון עם רמת צלייה טובה, החלה לדבריו הייתה מיותרת. אני ביקשתי שההמבורגר יגיע ללא לחמנייה והוא אכן הגיע בצלחת והרגיש כמו לביבה מושלמת- עסיסית, עבה ומאוד טעימה. הפירה היה מושלם. אחלה אופציה למי שמעדיף מנה לא בשרית.

אסאדו מפורק עם חלה. צילום: גיל אבירם
אסאדו מפורק עם חלה. צילום: גיל אבירם

 

לקינוח בחרנו פרופיטרולים בנופי סטייל: גלידת חמאת בוטנים, בננות מקורמלות, בוטנים מסוכרים ופונדו שוקולד חם, שלדעתנו הייתה המנה החלשה של הערב, הפרופיטרולים שהם למעשה פחזניות היו קשות, הגלידה הייתה טעימה ורוטב השוקולד הרגיש כמו ממרח של נוטלה.

שורה תחתונה: אין ספק שהמנות החדשות משדרגות משמעותית את התפריט הרשת. שאפו.

 

רשת מסעדות BBB בפריסה ארצית

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תמונה של WhatsApp‏ 2024-04-16 בשעה 12.20.50_d25fccf8

"אנחנו רוצים לתת לכולם הזדמנות לטעום"

תפריט נגישות