n
דף הבית / בת ים / צרכנות בת ים / איך מעצבים פינת אוכל קטנה, כל הטיפים של המומחים הטובים בשוק

איך מעצבים פינת אוכל קטנה, כל הטיפים של המומחים הטובים בשוק

בין אם מדובר על פינת אוכל קטנה ובין אם מדובר על פינת אוכל גדולה, אנחנו מדברים במידה רבה על מרכז הבית, מה שדורש מאיתנו לתת לו מקום של כבוד לאורך כל תהליך העיצוב

פינת אוכל קטנה
קרדיט תמונה: אריק דיזיין

אין כמעט משפחה ישראלית בה המטבח ופינת האוכל לא הופכים לחלקים המשמעותיים בבית. תושבי המדינה החמה הזו, השוכנים לחופו של הים התיכון, מייחדים ברובם את ערכי המשפחה, יודעים מה זה אוכל טוב ומוכנים להשקיע אנרגיה ומשאבים כדי להפוך פינת אוכל קטנה או גדולה לחלק המשמעותי בבית שלהם.

בחירה של פינת אוכל קטנה היא הזדמנות. פינת אוכל קטנה מתאימה לכמה מקרים. בראש ובראשונה פינת אוכל קטנה זה פתרון נהדר עבור אלו להם יש מטבח קטן, המטבח רחוק מחדר המגורים, מה שמביא אותם לבחור פינת אוכל קטנה שתהיה צמוד למטבח בה תהיה להם האפשרות לשתות קפה, לאכול משהו קטן, רגע אחרי שביקרו במטבח. בנוסף, פינת אוכל קטנה יכולה לשמש גם בתים לא גדולים המייעדים דירות שותפים, דירות למשפחות צעירות, אלו המתמודדים עם יוקר המחיה ההולך וגדל במדינת ישראל המביא אותם לבחור דירות קטנות הדורשות לא פעם פינת אוכל קטנה.

אבל הרשו לנו לגלות לכם דבר, בחירה של פינת אוכל קטנה אין פירושה הוא כי אתם עתידים לבחור פינת אוכל קטנה שלא נראית טוב או כזו שלא עונה על הצרכים שלכם בתוך ביתכם. פינת אוכל קטנה, בדיוק כמו במקרה של פינת אוכל גדולה, היא פינת אוכל ממנה אתם יכולים להיות מרוצים באמת. כזו שמתאימה לקו העיצובי אותו בחרתם, כזו שמשרתת אתכם על הצד הטוב ביותר.

כאמור, בין אם מדובר על פינת אוכל קטנה ובין אם מדובר על פינת אוכל גדולה, אנחנו מדברים במידה רבה על מרכז הבית, מה שדורש מאיתנו לתת לו מקום של כבוד לאורך כל תהליך העיצוב.

 

איך בוחרים נכון? למאמר החדש ביותר באתר.

 

מה היתרונות של פינת אוכל קטנה עגולה או שמא מלבנית

פינת אוכל קטנה יכולה כמובן להיות בעלת קצוות כהים, היא יכולה להיות בהחלט פינת אוכל קטנה בעלת קצוות חדים. בחירה של פינת אוכל קטנה עגולה מתאימה מאוד לאלו המעוניינים לארח, כאלו שאוהבים לייחד מקום מסוים עבור פינת האכול.

שכן פינת אוכל קטנה עגולה מאפשרת לכל השותפים להביט אלו בעיני אלו, בתוך מעגל כולם שווים, כולם יושבים במידה רבה ליד כולם. אלא שבחירה של פינת אוכל קטנה עגולה היא למעשה בחירה שלא מאפשרת לכם לנצל את גבולות הבית או הדירה באופן מיטבי.

חשבו על פינת אוכל קטנה מלבנית לעומת זאת, פינת אוכל קטנה מלבנית יכולה להיות מונחת למעשה בכל נקודה בה אתם צריכים לנצל את המרחב והחלל בצורה הטובה ביותר. פינת אוכל קטנה מלבנית מאפשרת לכם לנצל את הפינה של הסלון, את הנישה האבודה במטבח ועוד. מה שמתאים במיוחד לדירות קטנות, לאלו שצריכים לנצל את המרחב בו הם חיים על הצד הטוב ביותר.

 

פינת אוכל קטנה לא חייבת להיות פינת אוכל שתמיד נמצאת שם

אין כל ספק כי כאשר אנחנו מדברים על בחירה של פינת אוכל קטנה כגדולה, אנחנו מדברים במידה רבה על ארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות. בין היתר, מדובר על האפשרות העומדת לנו לבחור דווקא פינות אוכל נפתחות. היתרון כמובן של פינות אוכל נפתחות הוא שבחירה באותה פינת אוכל קטנה מהסוג הזה מאפשרת לדיירי הבית לשנות את אופיו של המרחב הפרטי על פי הצרכים המשתנים של בני הבית.

הרי כולנו יודעים, בייחוד לאור מגיפת הקורונה שהפכה היום כמעט לזכרון רחוק, אלא שעד לא מזמן, כולנו בילינו שעות רבות יותר, כל אחד בביתו שלו. הניסיון, וודאי של אלו ששימשו הורים לילדים קטנים בתקופה הזו, לנצל את המרחב על כל חלקיו בצורה מיטבית העלתה את המודעות ההולכת וגוברת היום לאותן פינות אוכל נפתחות.

מדובר כאמור בפתרון נהדר, אלא שצריך לקחת בחשבון כי בחירה של פינות אוכל נפתחות, בין אם מדובר על פינת אוכל קטנה ובין אם מדובר על פינת אוכל גדולה, כרוחה בסכנה שמא המערכת תפגע ותשחק לאורך השנים, מה שלא קורא כל כך במקרים בהם נרכש שולחן בגודל אחד המשמש לדורות קדימה.

כך שמצד אחד אין חולק כי מדובר על פתרון נהדר עבור משפחות רבות בישראל, אבל היינו נזהרים ובוחרים פינות אוכל נפתחות אם היינו יודעים כי מדובר על פריט הכרחי בבית, כזה שעתיד לשמש אותנו לתקופת זמן מוגבלת.

 

אצלנו, אצל אריק דיזיין , יודעים כי יצירה של פינת אוכל היא התאמה של כל פרט

גדולים וחכמים מאיתנו כבר אמרו זאת לפנינו, אלוהים נמצא בפרטים הקטנים. משום כך, אנחנו מאמינים כי בחירה של פינות אוכל לא מתחילה ומסתיימת בבחירה של השולחן. אמנם, אנחנו, כאן אצל אריק דיזיין , יודעים כי מדובר על בחירה שבדרך כלל מבצעים לעיתים רחוקות, כזו שעולה הרבה כסף באופן יחסי למשק בית ממוצע, מה שמוביל רבים להרהר בהחלטה לאורך הזמן, פעולה לגיטימית בהחלט. אבל, שימו לב כי הבחירה של השולחן עצמו זה ממש לא הפעולה היחידה הנדרשית עבור עיצוב מלא של פינת אוכל נהדרת שתתאים לרצונות שלכם הן מבחינה פונקציונאלית והן ברמה העיצובית.

שימו לב כי תהליך עיצוב של פינת אוכל כולל בין היתר בחירה נכונה של כיסאות, רחבים או צרים, בצבעים משתנים , כאלו שישלימו את התהליך של בחירת השולחן המתאים לכם. לא רק זה אלא שפרטים קטנים יכולים בהחלט לעשות את כל ההבדל. אלו יכולים להיות הפרחים על השולחן או המפה הרקומה בה תבחרו לקשט את המקום המיוחד, כך או אחרת היינו ממליצים לכם ללכת להסתכל הן באולמות התצוגה שלנו והן בתמונות ברחבי הרשת, כאלו שיכולות לתת לכם השראה לבחור את כל הפרטים הקטנים הללו שעושים, בסופו של דבר, הבדל גדול.

 

איכות, איכות ושוב איכות

כאמור, אנחנו, כאן ב- אריק דיזיין יודעים היטב כי בחירה של פינת אוכל קטנה או גדולה היא בחירה אותה עושים לעיתים רחוקות. הסיבה לכך נובעת במידה רבה מכך שמדובר על פריט לא זול בהיכרך. הטעות אותה אנחנו יכולים לזהות אצל לקוחות רבים היא בחירה לא מוצלחת במוצר הזול יותר, זאת מבלי לקחת בחשבון כי דווקא בחירה של פריט זול יותר עלולה לעלות לכם ביוקר.

שכן, משום שפינת האוכל היא נקודה משמעותית כל כך בבית, אתם תמצאו את עצמכם, וודאי, נעזרים בה כמעט כל יום, כך שכאשר זו נהרסת, לא נראית טוב לעיתים קרובות, אתם תמצאו את עצמכם קונים בסופו של יום פריטים רבים יותר במקום רהיט אחד, פונקציונאלי, מתאים לכם בדיוק, כזה שישאר אצלכם דורות קדימה באופן הטוב ביותר.

 

אנחנו נמצאים כאן כדי לשרת אתכם היטב

זה הזמן שלכם לקום ולהצטרף אלינו. נשמח כמובן לוודא כי ביצעתם את המדידות המדויקות של הסלון והמטבח בה שיאפשר לנו ולכם לבחור בתבונה פינת אוכל קטנה כמו גדולה שתתאים פיזית לצרכים של החלל הביתי שלכם.

אל תשכחו כמובן להביא תמונות שיעזרו לאנשי המקצוע שלנו להבין בדיוק מה אתם צריכים כדי להיות מרוצים מהבחירה של הפריט שעבורנו, כאן ב- אריק דיזיין הוא הכי חשוב בבית.

 

אריק דיזיין – חנות רהיטים

דוד סחרוב 3, ראשון לציון, 7570703

טלפון: 050-522-2806

arikdesign.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תמונה של WhatsApp‏ 2023-09-10 בשעה 00.27.03

המדף של בתי עם מוצרי ניקיון לפסח: באתי, בדקתי, המלצתי!

תפריט נגישות