n
דף הבית / בת ים / בני משפחה מבת ים חשודים בהונאת ענק!

בני משפחה מבת ים חשודים בהונאת ענק!

שוטרי מפלג ההונאה של מחוז ת"א עצרו הבוקר (שני) 4 תושבי בת ים החשודים כי הונו בשיטתיות אזרחים בסכומים של מאות אלפי שקלים.

אזיקים מעצר צילום דוברות משטרת ישראל
ארכיון: דוברות משטרת ישראל

בחודשים האחרונים התנהלה במפלג ההונאה של משטרת מחוז ת"א, בשיתוף היחידה הארצית לחקירות של הממונה על חדלות פירעון במשרד המשפטים, חקירה נגד בני משפחה מבת ים, אשר על פי החשד פעלו בצוותא להונות אזרחים ולהוציא מהם כספים במרמה.

מהחקירה עלה כי החשודים פרסמו באתר אינטרנט מודעה למכירת נכס בדרום תל אביב, אותו הציגו כבית בבעלותם. הקורבנות נפגשו בשטח עם אחת החשודות והיא זו ששכנעה אותם להיפגש עם בן זוגה, פגישה שהתקיימה בנוכחות ילדיהם וכך כולם יחדיו לחצו על הקורבנות לחתום על זיכרון דברים ולהעביר להם כספים.

כאשר בהמשך התגלה לקונים כי הנכס המדובר אינו בבעלותם של החשודים, סרבו הללו להשיב להם את כספם.

הבוקר (שני), חוליה מבצעית של מפלג הונאה ת"א בשיתוף כונס הנכסים הרשמי, עצרה את החשודים, כאמור תושבי בת ים, בני 55, 53, 28 ו 19 והם יובאו למשרדי המפלג לצורך חקירתם. החקירה מלווה ע"י פרקליטות מחוז ת"א.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

3 (1)

אירועי יום השואה 2024 בבת ים

תפריט נגישות