n
דף הבית / צרכנות / מחפשים חופשה שתרגיש לכם כמו באירופה?

מחפשים חופשה שתרגיש לכם כמו באירופה?

בלב תל אביב הפך מבנה לשימור לבית מלון , בצומת הדרכים שבה נפגשים העבר וההווה, המזרח והמערב, היוקרתי והנינוח, המורשת המקומית והכנסת אורחים בינלאומית ועדכנית.
נקודת ציון אייקונית זו שימרה את אופייה ואת קסמה של תל אביב הקטנה, ובגלגולה העכשווי היא מתנוססת בגאווה כמלון אלגנטי להפליא- מלון נורדוי.

נורדוי
צילום: יח"צ

 

מלון נורדוי נבנה ב-1925, בלב השכונה ההיסטורית נחלת בנימין, בימים שבהם תל אביב עדיין נקראה אחוזת בית. הבניין נבנה במקור כבית מלון, ולמעשה פעל כך באופן מתמשך עד ימינו, כך שהוא המלון הפעיל הוותיק ביותר בתל אביב. הנוכחות המונומנטלית של המבנה הייחודי, מן המורכבות הצורנית ועד הכיפה המפורסמת, העניקו למלון נורדוי מעמד אייקוני של נקודת ציון מקומית. 

המבנה תוכנן בסגנון האדריכלות האקלקטית, כחלק מסגנון מבני ששלט באותה תקופה במרכז אירופה ושילב מוטיבים אוריינטליים ואלמנטים קישוטיים. מאז שימר מלון נורדוי את עיצובו ותפקודו המקורי, והפך לאייקון מקומי ולסמל של הכנסת האורחים בתל אביב. 

המלון, מציע לאורחיו הזדמנות לחוות מחדש את תל אביב וליהנות מאותם נופים שמהם נהנו אורחי המלון לפני כמעט מאה שנה – כל אלה, בצירוף הפינוקים המרשימים ורמת השירות הגבוהה, באחד מהיעדים האטרקטיביים והמזמינים ביותר היום.

נורדוי 1
צילום: יח"צ

 

מלון נורדוי מציע חגיגה אלגנטית יומיומית הסוחפת את כל החושים: זהו המקום להתאהב בתל אביב האמיתית, אחוזת בית בשמה הקודם, ולחבר את העבר הקסום שלה עם ההווה הדינמי. מבנה נורדוי מהווה אתר תיירותי בפני עצמו: הוא לוקח אתכם למסע ייחודי בזמן, דרך נקודת מבט עכשווית. זוהי פנינה נדירה המבטאת את מלוא הכבוד למורשת שיצרה אותה. אבן חן מקומית ששימרה את גרעין האמת שבה. אגדה בת זמננו ואייקון של ממש.

החדרים מרווחים במיוחד ומעוצבים בקפידה ברוח ימי תל אביב הקטנה ומשלבים נוחות מרבית עם סגנון ייחודי, כך שכל  מי שמגיע למלון יכול להתרענן, להתרגע ופשוט להתפעל. 

 

המיקום הטוב בעיר

HOTEL NORDOY נמצא ממש בלב העניינים, במקום שבו העיר נולדה וממשיכה לפרוח כמקום מגוון ותוסס. 

המלון, שהוקם במקור בשכונה התל אביבית הקלאסית הזו, ממוקם בנוחות ממש בסמוך למדרחוב נחלת בנימין ולשוק היוצרים הפועל בו, וכן קרוב מאוד לשוק הכרמל, לחוף הים, למסעדות שוקקות ולברים טרנדיים.

החדרים המקוריים שופצו באופן המבליט את עיצובם ברם, ממדי החדרים הנדיבים נשמרו בדיוק כמו הסטנדרט שהיה מקובל פעם בתל אביב. 

גדלי החדרים שלנו מתחילים בשטח המרשים של 23 מ"ר לחדר הקטן ביותר… ומגיעים עד ללא פחות מ-44 מ"ר בסוויטת הפנטהאוז שלנו. בנורדוי מאמינים בחשיבות של נוחות ופינוק ללא גבול, ולכן לצד החללים הנדיבים בממדיהם, דאגו שכל חדר יהיה מצויד באביזרים מהאיכות הגבוהה ביותר. החל ממזרני איכות נוחים במיוחד לשנת לילה נפלאה, דרך יצירות אומנות מקוריות על הקירות, תאורה רכה ותכשירי ים המלח ועד הסטנדרט הגבוה ביותר של מצעי כותנה ומגבות – החדרים שלנו הם חלק בלתי נפרד מחוויית האירוח.

 

ומה עוד?

נורדוי 2
צילום: יחצ

כבר בכניסתכם למלון, האווירה הקסומה תמשוך אתכם פנימה להירגע, ליהנות מטיפול ספא, להתרווח עם ספר או ארוחה, ופשוט להיות…

כיפת הספא: כאייקון של ממש בקו הרקיע התל אביבי, הכיפה הפכה גם לספא אורבני ייחודי העומד לרשות אורחינו. 

פנקו את עצמכם בכל אחד מהעיסויים, טיפולי הפנים או הגוף, שיכניסו אתכם לשלווה עמוקה. לאחר מכן, אתם מוזמנים ליהנות ממשקה בטרקלין הגג, בו תוכלו להתמסר לקרני השמש או לצפות בערב היורד על העיר. כך בדיוק מרגישה חופשה.

ג'קוזי: תוכלו לשקוע בשלווה באמבט חם ומעלה אדים, ופשוט לשכוח מהכול. כל מילה מיותרת. 

טרקלין גג: ספר, בירה, ספל תה או כוס יין. מצאו לכם פינה נוחה והתרגעו. כל תל אביב נפרשת כעת לרגליכם. ההנאה מובטחת. 

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

קרדיט: pixabay

מאז ועד היום: טבעות אירוסין ונישואין

תפריט נגישות