n
דף הבית / בת ים / נוער בת ים למען משפחות החטופים

נוער בת ים למען משפחות החטופים

הצוות הצעיר של בת-ים המונה את קומונות שנות השירות ובנות השירות המתגוררים ומתנדבים בעיר במסגרות הילדים והנוער השונות, יצאו היום בליווי רכזי הנוער של בת-ים במסגרת תוכנית 'שינשינוי' לביקור משמעותי בכיכר החטופים.

עיריית בת-ים בשיתוף מחלקת הנוער למען משפחות החטופים2 צילום דוברות עיריית בת ים

הצוות הצעיר של בת-ים המונה את קומונות שנות השירות ובנות השירות המתגוררים ומתנדבים בעיר במסגרות הילדים והנוער השונות, יצאו היום בליווי רכזי הנוער של בת-ים במסגרת תוכנית 'שינשינוי', לביקור משמעותי בכיכר החטופים. במהלכו הצוות הצעיר עבר פעילות בנושא, צפה במיצגים וקיים שיחה עם נציגים ממטה משפחות החטופים.

סיור זה הינו בהמשך ליוזמות וסיורים שונים שנעשו בעיר בת-ים עבור משפחות החטופים, בין היתר: ביקורים במטה משפחות החטופים על ידי אגפי העירייה, הצבת חנוכיית ענק בטיילת בת-ים בחג החנוכה עליה הוצגו תמונות החטופים עבור העלאת המודעות וקריאה לשחרורם במהרה, תפילות קבוצתיות שנעשות בעיר להחזרתם ועוד.

אורן מיכאלי, מנהל מחלקת הנוער: מחלקת הנוער שמה לעצמה כיעד מרכזי להמשיך לעסוק סביב המלחמה ולעמוד לצד משפחות החטופים לאורך המלחמה כולה! נעשה כל שביכולתנו בכדי לשמר את המודעות לימים נוראים אלו ולהזכיר לכולם שלצד השגרה ישנם החטופים אשר לא שבו הביתה".

עיריית בת-ים בשיתוף מחלקת הנוער למען משפחות החטופים1 צילום דוברות עיריית בת ים

צילומים: עיריית בת ים

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות